Gå til innhold

HJELP!

Gjest Gjest_elise_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_elise_*
Skrevet

HEi, er så sinnsykt lei meg nå. For jeg har kastet en helt full søppelsekk med fullt av klær. Vinterklær og diverse som er verdt masse tusen kr.

VEt hvor det ble kastet, men det er snakk om en mnd siden;:(

Er det ett sted jeg kan ringe og opplyse dette? Er det NOEN sjanse for å få dette tilbake igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kastet du det da? Hvis det har havnet på søppelfyllinga er det vel neppe håp ihvertfall. Vanskelig å si om det er noe sted du kan ringe når vi ikke vet hvor du har kastet det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Etter en måned er dette en glemmesak. Hadde du kommet på det med en gang hadde det vært håp.

Skrevet

Så det er ingen som sorterer ut klær å sender det videre altså...? Hvoir kan jeg ringe? vet hvor det ble kastet jo...

Gjest Eurodice
Skrevet
Så det er ingen som sorterer ut klær å sender det videre altså...? Hvoir kan jeg ringe? vet hvor det ble kastet jo...

Hvis dette er en kommunal avfallsplass, kan du vel ringe og spørre på kommunens servicetorg og få nummeret til dem som driver plassen.

Skrevet

Klær blir ikke sortert med mindre de kastes i gjenvinningskonteinere for tekstiler. Restavfall er dessverre restavfall.

Jeg kondolerer, dette hørtes ergerlig ut!! :(

Skrevet

Nei, det er ingen som sitter og roter gjennom søppelposene og sorterer ut ting. Kjære vene, du kan jo selv tenke deg for en jobb det hadde vært? Har det havnet på søppelfyllinga er det borte, du har ikke sjangs til å få det tilbake igjen, dessverre.

Men har du kastet det i for eksempel en fretex-container kan du jo ringe dem, selv om jeg tviler på at det er mye håp da heller, siden det har gått såpass lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...