Gjest Elastica Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 (endret) Noen som vet hvor man får tak i disse liggestolene? Endret 4. september 2009 av Elastica
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Har surfa rundt på nettet, men fant ikke de stolene. Prøv å ta kontakt med de som laget repotasjen i bladet. Lykke til!
Gjest Elastica Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Takk for tips, jeg har også forsøkt å finne de på nettet uten hell. Jeg skal sannelig sende en epost til Bobedre. Reportasjen er dansk, men det kan sikkert la seg gjøre å finne ut av det likevel. Jeg har forresten sett stolene i Norge også - altså et sted jeg kjørte forbi, så jeg kunne ikke stoppe å finne ut av noe.
Gjest Asti Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Gjest Elastica Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Inne på bildegalleriet til Bo Bedre står det: Solstolene heter Palm og er fra Skagerak Denmark. Jeg har imidlertid aldri sett de inne hos http://www.skagerak-denmark.com/ , men det kan være jeg har oversett de. Håper dette er til hjelp. Takk, Vanedis, jeg kom aldri så langt at jeg klikket meg inn på selve bildet, jeg bare fant et bilde av de stolene jeg har lett etter lenge. Skal sjekke ut noen som fører Skagerak, og de kan ta de inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå