Gjest Gjest_gjesty_* Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Hei Jeg har vært plaget en del med tung pust og mye allergier.. Har fått rekvisisjon videre til en lunge og allergispesialist, men var visst så å si bare private klinikker som jeg skjønte på legen min. Fikk nummeret til en offentlig, men de hadde time først utpå nyåret. Jeg er ikke noe hasteenme, men jeg ønsker jo time så fort som mulig da det går utover hverdagen min å ikke få puste ordentlig. Er det noen som vet om noen offentlige i Oslo området eller vet et sted på nettet hvor jeg kan søke litt?? Håper på svar..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Dersom du skal ha time hos en lege som er spes. i lungemedisin, må du nok vente lenge - dersom du skal ha time hos en som jobber i det offentlige. Lungespesialister er det nemlig veldig mangel på, det er en av spesialitetene man er mest bekymret for i forhold til rekruttering. Pasienter med alvorlige lungesykdommer, som KOLS o.l vil bli prioritert - og derfor tar det lang tid før du får time. Privat vil det sikkert gå raskere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå