Gå til innhold

Kjendisverdenens Drømmedamer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke drømmedamer har vi jenter problemer med å skjønne hvorfor de er det? Jeg snakker da fortrinnsvis om utseende og ikke for eksempel sangstemme eller skuespiller-talent!

Bakgrunnen for dette innlegget er at jeg har oppdaget at jeg ofte er uenig i guttenes synspunkter om temaet. Jeg tror at jeg hadde falt for andre jenter hvis jeg var gutt eller lesbisk.

Jeg kan for eksempel ikke skjønne at Keira Knightley eller Angelina Joley er så populære! (mest på grunn av munnene!)

Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Enig! Jeg som jente synes ikke hverken Knightly eller Jolie er noe spesielt pene. Jennifer Aniston derimot, kan jeg se at er fin og sånn. Men det virker jo som at de to første er sånne ultimate drømmedamer. Jeg skjønner ikke hvorfor.

Skrevet

Sanda Lyng Haugen. Der ser jeg ikke fascinasjonen. Da tar jeg heller Jenny Skavlan eller Tone Aaberge.

Puppedama Jordan er heller ikke noe særlig.

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

jeg synes som regel kjendis kvinner som ikke er mye i media er mye finere en de som er i media så og si konstant

Endret av Melchizedek
Gjest No wonder woman
Skrevet
Enig! Jeg som jente synes ikke hverken Knightly eller Jolie er noe spesielt pene. Jennifer Aniston derimot, kan jeg se at er fin og sånn. Men det virker jo som at de to første er sånne ultimate drømmedamer. Jeg skjønner ikke hvorfor.

Jeg synes Knightly er en av de mest vakre kvinnene i england.

I norge fatter jeg ikke at Pia Tjelta skal være vakker.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Jeg synes Knightly er en av de mest vakre kvinnene i england.

I norge fatter jeg ikke at Pia Tjelta skal være vakker.

Vel Kiera Knightly har et veldig vakkert ansikt. Men kroppen er ikke så mye og skryte av. Pia Tjelta tja hun ser da helt anmiling ut synes jeg ikke akkurat pen men ikke stygg heller.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hvilke drømmedamer har vi jenter problemer med å skjønne hvorfor de er det? Jeg snakker da fortrinnsvis om utseende og ikke for eksempel sangstemme eller skuespiller-talent!

Bakgrunnen for dette innlegget er at jeg har oppdaget at jeg ofte er uenig i guttenes synspunkter om temaet. Jeg tror at jeg hadde falt for andre jenter hvis jeg var gutt eller lesbisk.

Jeg kan for eksempel ikke skjønne at Keira Knightley eller Angelina Joley er så populære! (mest på grunn av munnene!)

Dere andre?

Godt poeng, du.

Vel, jeg kan ikke forstå at så mange menn kaster seg over disse:

- Pia Tjelta

- Pia Haraldsen

- Dama til Jon-Arne Riise

- Anniken Huitfeldt

- Ine Marie "titten tei" Eriksen

- Elin "vær" Tvedt

- Lene Aleksandra Øien

- Dama til Petter Stordalen

- Dama til Stray-Spetalen

- Dama til Johan "tobakks" Andresen

- Mette-Marit

- Märtha-Louise

- Unni Wilhelmsen

- Mira "stagedive" Craigh

- Marion Ravn

- Mina Gerhardsen

- Marte Gerhardsen

- Tove Strand Gerhardsen

- Gerd-Liv Valla

- Ingunn Yssen

- Liv Signe Navarsete

- Mgnhild Meltveit Klepp

- Dronning Sonja

- Gro Harlem Brundtland

- Kvinnebevegelsen Ottar-kvinnene

- Gry Jannicke Jarlum

- Siri Lill Mannes

- Solveig i Tv2 hjelper deg" Barstad

- Konen til eks-statsminister Bondevik

- Døtrene til John "urinerer på bordene på Theaterkaféen" Fredriksen

...dette var bare noen få jeg kom på i farten :-)

Skrevet
Godt poeng, du.

Vel, jeg kan ikke forstå at så mange menn kaster seg over disse:

- Pia Tjelta

- Pia Haraldsen

- Dama til Jon-Arne Riise

- Anniken Huitfeldt

- Ine Marie "titten tei" Eriksen

- Elin "vær" Tvedt

- Lene Aleksandra Øien

- Dama til Petter Stordalen

- Dama til Stray-Spetalen

- Dama til Johan "tobakks" Andresen

- Mette-Marit

- Märtha-Louise

- Unni Wilhelmsen

- Mira "stagedive" Craigh

- Marion Ravn

- Mina Gerhardsen

- Marte Gerhardsen

- Tove Strand Gerhardsen

- Gerd-Liv Valla

- Ingunn Yssen

- Liv Signe Navarsete

- Mgnhild Meltveit Klepp

- Dronning Sonja

- Gro Harlem Brundtland

- Kvinnebevegelsen Ottar-kvinnene

- Gry Jannicke Jarlum

- Siri Lill Mannes

- Solveig i Tv2 hjelper deg" Barstad

- Konen til eks-statsminister Bondevik

- Døtrene til John "urinerer på bordene på Theaterkaféen" Fredriksen

...dette var bare noen få jeg kom på i farten :-)

Du fikk med noen her ja.. :fnise:

men er Valla og Brundtland så populære sånn rent utseendemessig hvis man skal være realistisk?

Jeg bare spør! :lur:

Skrevet

Dere andre?

Disse "drømmedamene" har vel fått statusen kun p.g.a oppmerksomhet i media, sitt yrke, eller at de er gift med en kjendis. Noen kjendiser får MER oppmerksomhet enn andre og blir mer eksponert. Disse er egentlig prosentvis i betydelig mindretall på verdens- og norgesbasis. Sannsynligheten er større at man finner noen som har større tiltrekningskraft på gata i form av utseende eksempelvis, men så har man de som klarer å utnytte sin personlighet til det ytterste og få oppmerksomhet i media p.g.a det fremfor de som ikke blir OPPDAGET av media. For Norges del tror jeg det finnes vel så mange flere som er like bra som "drømmedama" det refereres til her. Jeg syns det finnes utrolig mange flotte kvinner her i Norge som ikke får oppmerksomhet i media, ja fler av de faktisk. Personlig bryr jeg meg ikke mye om utenlandske skjønnheter, det er omtrent fiksjon......kun en media-basert relasjon man får et forhold til. Men ja ; menn/gutter har ofte sin egen preferanse til kvinnner, hvem er vakre/hvem ikke ? For min del bryr jeg mer om virkeligheten som KAN berøre meg, ikke kvinnen som er urealistisk å få en relasjon til......så noen liste får du ikke av meg, men mine synspunkter om saken får du her...

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Du fikk med noen her ja.. :fnise:

men er Valla og Brundtland så populære sånn rent utseendemessig hvis man skal være realistisk?

Jeg bare spør! :lur:

Det er de nok, ser du. Jeg tror nok norske menn kaster seg over de på listen min - jeg forstår bare ikke hvorfor, lixxxxom. :)

Hvordan forstå seg på menns smak..

Skrevet
Hvordan forstå seg på menns smak..

Nei, det var det da......smaken som baken f.eks... :)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Nei, det var det da......smaken som baken f.eks... :)

Ja, det kan vi godt fastslå.

Men Julia Roberts, dama til Jon-Arne Riise og diverse andre damer har merkelig smak de også da, så det utjevner seg mellom kjønnene.

Skrevet
Ja, det kan vi godt fastslå.

Men Julia Roberts, dama til Jon-Arne Riise og diverse andre damer har merkelig smak de også da, så det utjevner seg mellom kjønnene.

Jepp, kan ikke være mer enig !!! Hva med intensjonene da bare.......?

Skrevet

Vi jenter kan tydeligvis også ha ulik smak. Hvis Angelina Jolie tagg og ba, kunne jeg nok overveie å bli lesbisk.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hva med intensjonene da bare.......?

Jeg trodde det var nok med et vakkert utseende og en fin personlighet - men mange har sannsynligvis en intensjon når de slår til på en partner. Eller de/vi tenker gjennom tilleggsgoder som en kan oppnå.

Hva da intensjonene, forresten?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Vi jenter kan tydeligvis også ha ulik smak. Hvis Angelina Jolie tagg og ba, kunne jeg nok overveie å bli lesbisk.

Huff, ikke jeg. Tatoveringer, skremmende blikk, kjølig, dyster, livløs, usjermerende og har vært gift med blodige utskuddet Billy Bob Thornton. Ville ikke ha hatt en slik som mor.

Skrevet
Huff, ikke jeg. Tatoveringer, skremmende blikk, kjølig, dyster, livløs, usjermerende og har vært gift med blodige utskuddet Billy Bob Thornton. Ville ikke ha hatt en slik som mor.

Jeg ville heller ikke hatt henne som mor. Det var vel ikke temaet, heller? ;)

Skrevet
Hva da intensjonene, forresten?

Eventuelle baktanker og nettopp status ved å være knyttet til en kjendis. Mye gratis følger med i form av oppmerksomhet og markedsføring. Ligger noe til grunn her ??

Skrevet

Det er ikke kjendisenes utseende vi gutta faller for. Det er "væremåten" (typen). Jeg tviler sterkt på at jentene bare faller for utseendet også. Hvor mange jenter ville f.eks. bli betatt av en altid sur og grinete type som svarer spydig og arrogant, men som har utseendet med seg ?

Det er mao ikke mulig å fjerne væremåten. Det "ertende smilet", "den bekjedne selvsikkerheten", de "utfordrende bevegelsene", den "myke oppmerksomheten", etc, etc vil altid være STERKT medvirkende. Jeg tror det derfor blir feil å si at gutta er mer overfladiske enn jentene (slik enkelte andre mener) hvis det er sånn at jentene bare faller for utseende.

Ettersom det vi søker av verdier er så forskjellig faller vi også for forskjellige personer (heldigvis). Jeg kunne ALDRI tenkt meg en "kjendis" som ikke hadde de andre egenskapene jeg er så svak for. Og egentlig tror jeg ikke jentene heller ville det når de har kommet over den første nysjerrigheten.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Det er ikke kjendisenes utseende vi gutta faller for. Det er "væremåten" (typen). Jeg tviler sterkt på at jentene bare faller for utseendet også. Hvor mange jenter ville f.eks. bli betatt av en altid sur og grinete type som svarer spydig og arrogant, men som har utseendet med seg ?

Det er mao ikke mulig å fjerne væremåten. Det "ertende smilet", "den bekjedne selvsikkerheten", de "utfordrende bevegelsene", den "myke oppmerksomheten", etc, etc vil altid være STERKT medvirkende. Jeg tror det derfor blir feil å si at gutta er mer overfladiske enn jentene (slik enkelte andre mener) hvis det er sånn at jentene bare faller for utseende.

Ettersom det vi søker av verdier er så forskjellig faller vi også for forskjellige personer (heldigvis). Jeg kunne ALDRI tenkt meg en "kjendis" som ikke hadde de andre egenskapene jeg er så svak for. Og egentlig tror jeg ikke jentene heller ville det når de har kommet over den første nysjerrigheten.

NÅ er det tydeligvis mange jenter som syns John arne Riise er heit, og han har jo ikke akkurat en sympatisk fremtoning...

Bare et eksempel. og jeg er jente selv!

Det er også rart med det, at om en person - jente eller gutt - aldri har vært spes populær blant det annet kjønn, men straks vedkommende blir eksponert i media så blir han/hun sett på som en babe/hunk, slående vakker og kjempepopulær!

Ta f.eks de som er med på jakten p kjærligheten. nå er jo dette "vanlige" folk, men nå er jo faktisk alle kjendiser det på bunn og grunn.

Men disse sliter tydligvis med å finne kjærligheten, men her får de tusenvis av henvendelser - og ikke bare av folk som vil komme p tv, men de får private sms´er osv, da er ola fra trøndelag som ingen kvinnfolk så to ganger p før, en som alle damer er på knærne etter fordi han er jo såååååååå kjekk og søt. Også folk fra hjembygda som alltid har vært der og som kunne ha prøvd seg litt før lissm.

Eh jaaa. jeg skjønner det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...