Gå til innhold

anlasex

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det best med vannbasert eller silikonbasert glidemiddel til analsex? og er det noen som har prøvd med bedøvelseskrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt noe annet enn vannbasert, og det har egentlig fungert utmerket. Jeg tror jeg leste i Topp på 90-tallet at vannbasert var best, og Mona og Mikkel hadde rett om alt annet, så.. ^^

Skrevet
Jeg har aldri brukt noe annet enn vannbasert, og det har egentlig fungert utmerket. Jeg tror jeg leste i Topp på 90-tallet at vannbasert var best, og Mona og Mikkel hadde rett om alt annet, så.. ^^

okei=) takk for svar

Skrevet

Vannbasert er best, det tørker ikke ut huden, og det tørker ikke ut av friksjon, så du slipper å "fylle på" så ofte. :P

Skrevet (endret)

Her tar du HELT feil, Eplefe, og det spørs om du ikke har misforstått hva som er hva. Silikonbasert glidemiddel varer MYE lenger enn vannbasert, og tørker ikke. Det er vannbasert glidekrem, f.eks. Glid, som tørker etter en stund. Vannbasert er veldig bra det også, men silikonbasert glidemiddel fremstår som olje og er naturlig nok mye mer varig.

Det er kun én ulempe med silikonbasert glidemiddel etter min mening, og det er at det ikke kan brukes sammen med leketøy av silikon. Og selvsagt kan det hende at man ikke synes det er digg å fortsatt være litt glatt mellom rumpeballene når man våkner dagen etterpå. Men dette er som bagateller å regne når man tar i betrakning den mye bedre glideeffekten og varigheten.

Endret av Rimmern
Skrevet
er det best med vannbasert eller silikonbasert glidemiddel til analsex? og er det noen som har prøvd med bedøvelseskrem?

Et av de glidemidlene som IKKE skal brukes med kondom - kan ødelegge kondomet. Men det var kanskje oljebasert. :klø:

Skrevet

Det er noen glidemiddel som ikke skal brukes sammen med kondom, ja - men jeg husker dessverre ikke hvilke. Det begynner å bli noen år siden jeg har brukt kondom :-)

Skrevet

Olje kan få kondomet til å sprekke/gå i oppløsning. Lurt å være obs på hvis man koser seg med oljemassasje.

Skrevet
Olje kan få kondomet til å sprekke/gå i oppløsning. Lurt å være obs på hvis man koser seg med oljemassasje.

:Nikke:

Skrevet

Vannbasert duger, silikon fungerer nok best. :)

Olje er no no. :)

Vannbasert tørker inn som sagt, silikonet varer mye lenger, og man trenger generelt sett mye mindre av det også. Som igjen betyr mindre gris. :wee:

Skrevet

Silikonbasert glidemiddel skal ikke brukes sammen med kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...