Gjest mat-interessert Skrevet 4. september 2009 #1 Skrevet 4. september 2009 Nå har jo French Fries Paprika kommet tilbake, mener å huske det var pga Facebook? Fanta Lemon kom pga det hørte jeg, og masse annet er vel kommet også? Ja stor Urge? Men er det noen lett måte å bla i kategoriene for mat og drikke, når det gjelder fansider, eller er det kun for grupper? Noen som vet om noen (store) slike kampanjer, siden de tydeligvis virker, så kanskje vi klarer å få tilbake noe jeg savner også ? Ikke at jeg husker noe jeg savner i farten, egentlig.. Men når jeg ser en liste så demrer det vel Det jeg ser venner er tilhengere av er stort sett "kinder i 200 grams plater" og "1 liter litago milkshake", noe som ikke høres realistisk ut, egentlig bare kvalmende... Så kom helst med noe realistisk
Anglofil Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Urge på 1,5 liters-flasker kom pga nettopp facebook-kampanje, samme med Grandiosa uten paprika som var en periode, samt Comeback-isen (tidligere Drillo-isen), og bevaringen av Hapå-pålegget i markedet. Mvh Yvonne
Gjest mat-interessert Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg prøver åf inne tråden med "matvarer vi savner*" - jeg klarer ikke? Så kan jeg bla rundt på Facebook og se hva jeg finner virker jo som dette faktisk er effektivt, så lenge folk har vett nok til å faktisk søke opp f eks Fanta Lemon og bli medlem i den gruppa med flest brukere i fra før av, og ikke lage sin egen.... Er 20 grupper for det tror jeg, hva hjelper det? alle de medlemmene burde jo vært i den samme, store...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå