Gå til innhold

Kommoden i gangen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

På kommoden i gangen samler det seg så vanvittig mye rot :frustrert:

Hva kan jeg gjøre for å unngå det. PÅ andre åpne flater i huset har jeg satt pyntegjenstander for å unngå rot, men hva kan jeg gjøre med kommoden i gangen?

Noen som har noen gode forlsag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurv til småtteri, flere tilgjengelige knagger i nærheten, nøkleskap, en skuff til småtteriet...

Skrevet

Jeg har måttet putte en pynteting på toppen av kommoden i gangen. Jeg har et avlangt sort fat med et rødt kubbelys på, som dufter kanel. Pent, og god duft i gangen. Og ettersom det jo er pent, så får jeg den ekstra lille motivasjonen til å holde rotet vekke, ved å legge tingene rett ned i skuffene i stedet for å mellomlagre rot på toppen av kommoden.

Jeg har en høy kommode, med tre store skuffer i hele bredden, og to små skuffer øverst tom tar halve bredden hver. Den ene er til nøkler og reflekser, så alt slikt går rett nedi. Skjerf, luer, hansker, paraplyer, skohorn, osv, lagres i de øvrige skuffene.

Skrevet
Jeg har måttet putte en pynteting på toppen av kommoden i gangen. Jeg har et avlangt sort fat med et rødt kubbelys på, som dufter kanel. Pent, og god duft i gangen. Og ettersom det jo er pent, så får jeg den ekstra lille motivasjonen til å holde rotet vekke, ved å legge tingene rett ned i skuffene i stedet for å mellomlagre rot på toppen av kommoden.

Jeg har en høy kommode, med tre store skuffer i hele bredden, og to små skuffer øverst tom tar halve bredden hver. Den ene er til nøkler og reflekser, så alt slikt går rett nedi. Skjerf, luer, hansker, paraplyer, skohorn, osv, lagres i de øvrige skuffene.

Hvilke kommode er det du har? Er ute etter en kommode som er høy (ca 120 - 130 cm) og ikke bredere enn 90 cm som jeg skal ha i min gang. Har sett litt på Malm fra IKEA, men har ikke bestemt meg helt enda...

Skrevet
Kurv til småtteri, flere tilgjengelige knagger i nærheten, nøkleskap, en skuff til småtteriet...

Problemet er vel egentlig all posten som samler seg der, den havner aldri i den røde posen :(

Hvilke kommode er det du har? Er ute etter en kommode som er høy (ca 120 - 130 cm) og ikke bredere enn 90 cm som jeg skal ha i min gang. Har sett litt på Malm fra IKEA, men har ikke bestemt meg helt enda...

Har en kommode fra fagmøbler, men den er bare 110cm høy.

Skrevet
Problemet er vel egentlig all posten som samler seg der, den havner aldri i den røde posen :(

Jeg har samme problem som deg. All posten havner der og blir liggende noen dager, gjerne med påfyll av posten dagen etter etc. Etter uttalige klager fra mannen min (som måtte rydde etter meg) så har jeg begynt med å ta inn bare brev og reklame som er interessant og som jeg skal lese. Dermed havner utrolig mye rett i søpla, og det sparer mye rot. Og så er jeg påpasselig med å kaste det så snart jeg har lest det. I tillegg er den ene av de to øverste skuffene rotskuffer, så der havner både nøkler og smårot som ellers ville ligget på toppen. Er blitt mye ryddigere i gangen vår i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...