Gå til innhold

joops pikante


joop

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

:sexy: mange nye smileys her! kjempefine. dette passet på meg.

svipper bare innom i full fart for å fortelle om leken vi hadde i går kveld!

jeg satt og surfet etter en god pris på "wabbit wibe", en kaninvibrator jeg har hørt mye om.

så at den var 11 cm i omkrets, og begynte å lure på om det ville være for stort. sa til gutten min: -du, hvor stort er 11 cm i omkrets? jeg ser på en vibrator her.

han: -kom og mål min da vel, den får du jo inn!

joop: -ok! men er den ikke mindre når den er slapp enn når den står?

han- du får få den opp, da...

joop: *travel med å hente målebånd*

:sjarmor:

kort sagt, jeg ronket den opp, målte den, fikk 14,5 cm på det tykkeste. imponerende omkrets. deiiiiliiiiig.... :sjarmor:

så hadde vi sex. klarte ikke å la være, som vanlig.

han satt i sofaen, jeg red ham og gned kroppen min mot ham.

jeg ble våt og kåt av å måle pikken hans. :sexy:

life is truly beautiful!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært hjemme.

satt naken foran pc`n og tittet på nettaviser da jeg hørte noen traske forbi utenfor. hørte tre kraftige, dype mannestemmer, de var antakelig fra et renholdsfirma.

bombe- jeg begynte med en gang å fantasere om å åpne ytterdøren, naken, og invitere dem inn på en kopp kaffe. :sjarmor:

drømmer enda om den reaksjonen jeg håper jeg ville fått.

skled nesten av stolen etterhvert, og det kriblet og kriblet.

fyttirakkern, hadde jeg vært singel hadde jeg åpnet den døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My oh my. Denne dagboka kan jeg ikke lese på jobb :ler: "Jasså sitter de her med ståpikk, hr. Gyldenløwe. Tror det er på tide med en medarbeidersamtale."

Du er frisk! Håper typen din vet hvor godt han har det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :oops:

:sjarmor:

i går kveld bestemte jeg meg for å forbedre livet mitt enda mer.

det innebærer: mer trening, enda sunnere mat og enda mer variert sex! :sjarmor:

den fysiske aktiviteten jeg tenker å begynne med er yoga. skal skaffe meg en sånn bok med instruksjoner som kan stå på bordet mens jeg holder på.

hvorfor yoga?

vel, når ble bedre bevegelighet en ulempe i senga? :sjarmor:

føler meg max rampete i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:D Hei Joop, må si jeg liker dagboka di jeg!!! Du er liksom søt og rå på en gang, vanvittig kombinasjon vil jeg tro, når det gjelder det annet kjønn... Dessuten, ikke bare bare å lese for damer heller, skal jeg si deg. På jobben altså, hm... Blir litt, hm, lengten :ler: Guuud hvor jeg savner en kjæreste når jeg leser det du skriver. Jeg er nok litt sånn sex-freak sjøl, og blir helt sprø når det går så lenge mellom hver gang jeg har sex... :sjarmor:

Men du smil-saus... SMIL_SAUS, på tissen???? Smaker den ikke best naturell a??

Og du er 20? Da var jeg jomfru, jeg....mimre mimre :blunke:

Klemmer Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wæææh, mensen! hater det, for gutten min vil ikke ha sex den uka!

man har da munn og hender til å leke med gutten sin, men det blir lite på meg gitt. :-?

allon: vil du virkelig ha ei dame som meg? gale, gale mann. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leste en undersøkelse i dag om at norske kvinner er mest seksuelt kravstore i hele europa.

:sjarmor:

hvorfor er jeg en drømmejente? hvorfor? hva med humor, intelligens, emosjonell intelligens- teller ikke det da allon, når du skal "evaluere" en dame? og ikke minst- utseende? eller er virkelig evne til å elske sex det aller viktigste?

:sjarmor:

jeg har hørt at det viktigste for å bevare et forhold over lengre tid er å ha et solid vennskap. det kan så være, er enig der. men jeg ville aldri utelukket sex. sex er altfor deilig til at jeg kan klare meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at det viktigste for å bevare et forhold over lengre tid er å ha et solid vennskap. det kan så være, er enig der. men jeg ville aldri utelukket sex. sex er altfor deilig til at jeg kan klare meg uten.

DET!!! tror jeg også....for at forholdet skal vare......Kjempeviktig at man er god venn m partneren sin, men jeg ville heller aldri utelukket sex.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det viktigste, men viktig. Vennskap er en fordel det og...men man kan jo se hvilke fordeler du har ut av det du skriver.. humor har du jo, spontan er du f.eks.

Edit: de sier også at hvis sexen er god, er forholdet også godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei!

Dette var morsom lesning! Kan jeg spørre hvor lenge du og gutten din har vært sammen?

Kan minne om det første året jeg og gutten min var sammen, var ganske sexifisert da ja. Men etter det har det nok dabbet av en del :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...