Gå til innhold

Sjokoladeslave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger desperat hjelp!

Jeg klarer ikke, uansett hvor mye og hva jeg prøver, å kutte sjokoladen. Jeg vet jeg er den eneste som kan gjøre noe med det, men har nok ikke nok selvdisiplin.

Vær så grei, har du vært gjennom det samme?? Hva ble ditt gjennombrudd for å slutte?

Er egentlig bare tragisk...ser kiloene komme, å dette sliter meg hardt.

Å du, dobbelthaka er vel kommet for å bli eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger desperat hjelp!

Jeg klarer ikke, uansett hvor mye og hva jeg prøver, å kutte sjokoladen. Jeg vet jeg er den eneste som kan gjøre noe med det, men har nok ikke nok selvdisiplin.

Vær så grei, har du vært gjennom det samme?? Hva ble ditt gjennombrudd for å slutte?

Er egentlig bare tragisk...ser kiloene komme, å dette sliter meg hardt.

Å du, dobbelthaka er vel kommet for å bli eller??

Drikk et glass vann og tell til 100 hver gang du får lyst på sjokolade.

Skrevet

Jeg er sjokoman jeg også, men har høy forbrenning, så kiloene har ikke kommet...enda.

Jeg vet hvor vanskelig det er å stå i mot suget. Men hvis du faktisk klarer å stå i mot f.eks. en uke, så blir mye av søtsuget borte. Men så fort du begynner å spise sjokolade hver dag igjen, så trer suget inn for fullt. Dette er i hvert fall min erfaring.

Et tips jeg har fått, er at du kan prøve å pusse tenna hver gang du får lyst på sjokolade. Har ikke prøvd dette selv, men det er vel verdt forsøket?

Eller så kan du jo prøve å spise litt frukt eller en yoghurt når suget kommer.

Gjest Supermimz
Skrevet

Krom kan hjelpe når du prøver å kutte ned :)

Gjest Gjest_tvilling_*
Skrevet

Jeg har også hørt at krom skal hjelpe. Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver,TS og vet hvor vanskelig det er å kutte ned på søtt. Jeg leser ofte på VGs tett på nett.Her er noen tips mot søtsug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...