Gå til innhold

Når bare en av oss vil...

Fremhevede innlegg

Skrevet
eg er faktisk inngift i en familie hvor attpåklatten er "mor sitt barn". Så at du ikke klarer å se for deg at noe slikt kan skje, er vel fordi du har et litt for rosenrødt syn på ting. Der i gården ga far opp da minsten kom. Det er kun mor som stiller på alt av foreldremøter og aktiviteter, og mor som styrer alt. Han hadde fått nok av det med de eldste barna, og ville ikke ha et barn til. Kjekt for barnet? Nei.

Ikke kjekt for faren heller, han må føle seg som en dritt, er han så gammel og utslitt? For en dass

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_regnbue_*
Skrevet
Beklager, jeg går nok ut fra at vi snakker om oppegående par som snakker sammen. Når ikke annet er sagt, regner jeg ikke med at vi snakker om tvangskuede menn/kvinner som ikke tør å ha egne meninger, mishandlingsforhold eller andre unormale familieforhold hver gang noen tar opp en konflikt i parforholdet.

:tommelopp: Takk for dette! Vi anser oss jo for et høgt velstående par med god økonomi og et meget bra forhold oss i mellom!!!

Har vært ute før for akkurat dette på KG, folk bare trekker egne besluttninger og konkluderer ut fra det! En grunn til at jeg ikke er registrert liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...