Gå til innhold

Sæd mot sår hals?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Hei! Føler kanskje at dette er et kjempeteit spørsmål men uansett...

Har slitt litt med forkjølelse og sår hals, ei venninne av meg kunne betro meg at hvis hun fikk sår hals så pleide hun å suge gubben og svelge sæden.

Dette hevder hun at hjelper hver gang??? Er det noe sant i dette???

Jeg har googlet og funnet de som hevder at å svelge sperm også hjelper mot hodepine. Og også at å smøre seg med sæd hjelper mot rynker.

Jeg er ikke så glad i klisset men kanskje man skal prøve???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt litt med forkjølelse og sår hals, ei venninne av meg kunne betro meg at hvis hun fikk sår hals så pleide hun å suge gubben og svelge sæden.

Jeg har googlet og funnet de som hevder at å svelge sperm også hjelper mot hodepine. Og også at å smøre seg med sæd hjelper mot rynker.

:klø:

Skrevet

Dette høres ut som rykter menn har gått inn for å spre. :Hehe:

Skrevet

Det har jeg alrdi hørt om, men det låter spennende.

Gjest Gjest_angelina_*
Skrevet

Haha!

Jeg har også hørt at sæd er en greie i kosmetikkbransjen. Men mot sår hals..?

Jeg kan tvert imot få litt sår hals av å svelge det, det er jo veldig salt. Ville satset på repsils og grønn te heller tror jeg :)

Skrevet

Tror "katrine" er en mann med et stort ønske! Du får prøve du da, så kan du gi en tilbakemelding om det virker. :lol::spise:

Skrevet
Dette høres ut som rykter menn har gått inn for å spre. :Hehe:

:fnise:

det tenkte jeg og.

Skrevet

Ja, det stemmer faktisk.

Seriøs forskning viser at Sæd kan hjelpe mot hodepine, og vil også virke lindrende for sår hals. At Sæd også kan forynge huden er også dokumentert i litteraturen.

Ting som ikke er like godt dokumentert her i vesten, men som forskere i østen mener å ha kunnet dokumentere er at å svelge sæd kan gi kvinner større pupper.

Myten om at mage og rumpe blir mindre om en lar mannen ejakulere i kvinnens anal er det nok ikke så mye hold i, men man vet jo aldri.. det ikke er forsket på det..

Mie

Skrevet

dette har jeg hørt skal virke...og jeg stiller gjerne som donator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...