Gå til innhold

AEG symaskin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på den da...noen som har den? er jo billig............lurte tidl på en bernina eller janome..........kan noen hjelpe meg litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og er ikke spesielt fornøyd. Syns det er vanskelig å få til pene sømmer. Men jeg har sette en symaskin på Europris (mener det var Singer men det hvertfall et kjent merke) til 1295,-. Jeg ville heller kjøpt den hvis jeg skulle kjøpe ny symaskin nå

Skrevet

Nei!! Dersom du tror du kommer til å bli hekta på å sy (og egentlig uansett, når jeg tenker meg om) - ikke kjøp AEG-maskinen eller Singer-maskinen nevnt i innlegget over. Disse er begge lette billig-maskiner som med meget stor sannsynlighet vil skape mer frustrasjon enn syglede. Startet selv min sykarriere med en AEG. Ikke bare sydde den stygt, men det var stadig noe nytt galt med den. På elkøp, der jeg kjøpte den, kunne de ikke gi meg veiledning eller assistanse. Det samme vil jeg anta gjelder Singer-maskinen.

Jeg vil heller anbefale å kjøpe en billig Janome-maskin (for eksempel fra www.sysiden.no hvor du får knallgod service!!) eller en brukt maskin i en symaskin. Da vet du at det du kjøper er kvalitet, du kan få opplæring i bruk av maskinen, og reparasjon dersom det er nødvendig.

Lykke til!

Skrevet

Hei

og tuuusen takk for svar. Ja,da tror jeg det blir Janome easy jeans på meg.....men hvis jeg bestiller fra den nettsiden du foreslår,hvordan er det da med service når det er så langt unna.....?

Skrevet

Har hørt myyye bra om Janome Easy Jeans, så den tror jeg du vil få mange fine systunder med!

Så langt har ikke jeg hatt behov for service på min maskin, men har inntrykk av andre at service/reperasjoner over avstand er ingen problem - man sender den tilbake i post og får den levert tilbake på samme vis.

Du kan jo evnt ta en telefon til dem og spørre mer konkret. De er veldig hyggelige og raske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...