Gå til innhold

Trenger synspukt.


Gjest Me

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 26 år. har to små barn og er gift.

Har vært 40% sykmeldt siden okt'2008. Er nå på tiltak for å kartlegge helsesituasjonen min.(nå 100% sykmld) Er i kontakt med nav, videregående + at reko nettopp ble koblet inn.

Jeg har en lederstilling, noe som gjør at det er vanskelig å tilrettelegge på arb.plassen. Jeg har vært sjef og delvis sykemeldt siden oktober, noen som ikke fungerer!

Vurderer å studere, har ikke noe utdanning, men er fullstendig avhengig av inntekt!!(har ikke gjennomført siste år på VGS)

Ønsker virkelig å komme meg ut i arb.livet fortest mulig. Men føler nav motarbeider meg hele veien. Jeg har ikke fått diagnose på plagene mine, noe som gjør at nav mener at jeg ikke kan få div støtte!

Er det noen som har erfaring med dette? ,og som vet hva jeg kan kreve av støtte??

Det må vel være i alle parters beste inntresse at jeg kommer meg fortest mulig ut i arb.livet igjen. Enten med en eller annen form for utdanning eller noe annet der jeg får litt start hjelp økonomisk. Er så frustrert og lei meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg blir motarbeidet all the way...

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du ønsker dette, men jeg skjønner ikke helt hvorfor NAV skal gi deg utdannelse?

Selvfølgelig er det viktig for deg med utdannelse, men det er jo ikke slik at man kan blåse i utdannelse og eget ansvar i så måte, og så kreve at staten skal betale når man endelig ønsker å utdanne seg? Skal du omskoleres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...