Gjest Gjest_Siljus_* Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Hei! Jeg har nettopp tatt piercing i ørebrusken, sånn høyt oppe, og vil nå gjerne skifte ut min dølle, lille diamantblomst med noe litt freshere. Men hva slags øredobber kan man bruke? Går det an å bruke vanlige? Egentlig vil jeg helst ha noe litt mer spesielt, men jeg er så redd for å dumme meg skikkelig ut i en butikk! De kommer sikkert bare til å si "Eeh... man bruker helt vanlige øredobber, liksom..", i en skikkelig overlegen tone. Er det noen som vet om noen bra steder å kjøpe fine ørebruskdobber? Husker jeg så en i hellas som var helt fantastisk! Det var en liten sølvmann som klamret seg rundt øret ditt. Det hadde jo vært konge! Kanskje det finnes noen bra nettsider? Hva skal jeg søke på? By the way, så synes jeg det gjorde skikkelig vondt. Åja.
Gjest Tina Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 tok piercing idag (brusken) syns det gjorde vondt jeg og, men på lappen jeg fikk var det en nettside som het : www.no.blomdahl.com
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Jeg har nettopp tatt piercing i ørebrusken, sånn høyt oppe, og vil nå gjerne skifte ut min dølle, lille diamantblomst med noe litt freshere. Men hva slags øredobber kan man bruke? Går det an å bruke vanlige? Egentlig vil jeg helst ha noe litt mer spesielt, men jeg er så redd for å dumme meg skikkelig ut i en butikk! De kommer sikkert bare til å si "Eeh... man bruker helt vanlige øredobber, liksom..", i en skikkelig overlegen tone. Er det noen som vet om noen bra steder å kjøpe fine ørebruskdobber? Husker jeg så en i hellas som var helt fantastisk! Det var en liten sølvmann som klamret seg rundt øret ditt. Det hadde jo vært konge! Kanskje det finnes noen bra nettsider? Hva skal jeg søke på? By the way, så synes jeg det gjorde skikkelig vondt. Åja. Jeg har helt vanlig øredobbe i brusken. Det er jo ingen forskjell på et hull i ørebrusk og øreflipp akkurat.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har helt vanlig øredobbe i brusken. Det er jo ingen forskjell på et hull i ørebrusk og øreflipp akkurat. Og der så jeg at tråden var fra 2009
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå