Gå til innhold

Pussy's


Pussy

Anbefalte innlegg

Pussy's dagbok herved åpnet!

Er for en gangs skyld hjemme på en lørdagskveld. Bunnen på vinflasken nærmer seg og jeg er i det filosofiske hjørnet. Tenker over hva jeg vil med livet. Vil jeg være "armpryden" til kjæresten, hver kveld?? Premierer, banketter og åpninger..... jeg blir gal! Alle misunner meg han, sier jeg har gjort et varp, men jeg er usikker; er han den rette for meg??

I dag har jeg tenkepause. Kjæresten måtte gå alene i kveld. Fint å sitte her "alene" og reflektere over disse tankene. Han fridde til meg forrige uke, jeg har ennå ikke svart, vi har kjent hverandre bare en kort periode. Han er alt jeg ønsker meg, men det er et stort skritt å ta, og jeg må evt forberede meg på et liv i "rampelyset".

Skål for meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

heisann og velkommen hit :) Du er ikke den eneste som sitter med vinflaska og blir filosofisk på en lørdagskveld. Selv sitter jeg og har "dype" samtaler med mine guttevenner på irc nå :) Noen må jo prøve å banke litt vett inn i huene på dem ;)

Kan dessverre ikke hjelpe deg med tankene som surrer rundt i huet på deg, og regner heller ikke med at du vil ha noen fasitsvar. Veit sjøl at det verste jeg veit er sånne lettvinte løsninger fra folk som ikke kjenner situasjonen inn og ut og opp og ned :) Men ønsker deg lykke til også håper jeg du vil trives her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pussy -

la plutselig merke til dagboken din. Kan ikke huske å ha sett deg i diskusjonsforumene? Kanskje jeg bare har oversett deg..

Har så lite å gjøre på jobb i dag, at jeg snoke i dagbøker landet rundt.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...