Gjest Wacmoc Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 For 5 år siden havnet jeg i en "ulykke" og skadet beinet. Gikk så med ødelagt bein i 3 år pga en lege som ikke kunne sakene sine ( hun fortalte meg gang på gang at jeg bare hadde senebetennelse og skrev ut resepter til det ). Byttet så lege, han tok rønken med en gang, og vi fant ut at jeg hadde en rift i akkillies senen min. ble så opperert, og sendt hjem med beskjed om å gå på krykker i 2 mnd. Etter det har jeg ikke hørt en dritt. Ikke noe oppfølgning, ikke noen form for treningsopplegg eller noe. Har fortsatt smerter i anklen min, og går jeg langt en dag eller kanskje jogger i 10 minutter har jeg smerter i flere dager.. Tenkte det gikk over om jeg lot vær å jogge, og passet litt på hvor langt jeg gikk, men etter 2 år er det fortsatt ikke bedre. Skal til legen om en uke og tenkte å høre om dette. Men aner ikke hva jeg skal si, og om det i det hele tatt var nødvendig med øppfølgning/treningsopplegg.. Men har jo fortsatt vondt..
angeleyes Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Du kan jo fortelle at det fortsatt gjør vondt. Det er jo ikke meningen at det skal være vondt nå hvis det er 2 år siden du opererte. Da burde legen din i alle fall prøve å finne ut hvorfor du har vondt etter å ha lagt litt press på benet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå