Gå til innhold

SMS fra politisk parti

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tittelen sier så får jeg sms fra et politisk parti.

De ser ut til å komme fra en lokalavdeling på en helt annen kant av landet enn hvor jeg bor/kommer fra.

Det er invitasjoner/påminnelser til møter/happenings i regi av dette partiet. Jeg lurer på hvor de har fått mobilnummeret mitt fra? Jeg er ikke medlem av partiet, har aldri bodd på den kanten av landet osv.

Dette har pågått i et par år nå og jeg får meldinger med ujenve mellomrom, ser ut til at det har tatt seg opp litt nå i valgtiden. Kan noen ha meldt meg inn i dette partiet uten min viten eller er det sånn at de driver å sender ut til tilfeldige personer rundt om i landet uten noen som helst tilknytning til dette stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at noen har skrevet et siffer feil når de meldte seg inn, f.eks. Men hvorfor har du ikke tatt kontakt og hørt hvorfor?

Skrevet

Noen kan ha hatt ditt nr før, ikke sant? Ring dem og få deg selv fjernet. Verre er det ikke.

Skrevet

Det er nok en feiltasting skjedd på et eller annet tidspunkt, eller noen som har hatt nummeret før deg, som gjesten her sier. Selv får jeg stadig meldinger fra en butikk som heter noe sånt som "Røff og tøff," og ligger cirka 100 mil fra der jeg bor... Jeg har aldri vært i nærheten av den engang.

Skrevet
Det er nok en feiltasting skjedd på et eller annet tidspunkt, eller noen som har hatt nummeret før deg, som gjesten her sier. Selv får jeg stadig meldinger fra en butikk som heter noe sånt som "Røff og tøff," og ligger cirka 100 mil fra der jeg bor... Jeg har aldri vært i nærheten av den engang.

Enig med deg, det samme skjer med meg.

Jeg får hele tiden meldinger fra Viasat Sport om nye Manvester-kamper.

HVilket er irriterende, fordi jeg liker ikke sport, og væffal ikke Manchester!

Og helt fra omtrent den dagen jeg fikk nummeret som jeg har nå, så har random bergensere ringt og spurt etter kompisen sin, hvis navn jeg ikke vil nevne.

Jeg har ønsket dem alle lykke til med å finne ham, og at når de gjør, så MÅ de be han endre nummeret han har registrert seg med på forskjellige plasser, men neeeeida.

Ett år senere blir jeg FORTSATT ringt av bergensere som lurer på hva i hælkete jeg gjør med telefonen hans. DENERMIN!

Skrevet
Som tittelen sier så får jeg sms fra et politisk parti.

De ser ut til å komme fra en lokalavdeling på en helt annen kant av landet enn hvor jeg bor/kommer fra.

Det er invitasjoner/påminnelser til møter/happenings i regi av dette partiet. Jeg lurer på hvor de har fått mobilnummeret mitt fra? Jeg er ikke medlem av partiet, har aldri bodd på den kanten av landet osv.

Dette har pågått i et par år nå og jeg får meldinger med ujenve mellomrom, ser ut til at det har tatt seg opp litt nå i valgtiden. Kan noen ha meldt meg inn i dette partiet uten min viten eller er det sånn at de driver å sender ut til tilfeldige personer rundt om i landet uten noen som helst tilknytning til dette stedet?

Er det FRP? De ringer jo opp folk de uenige med og. De har jo funnet hvem anonyme bloggere er og ringt dem opp:

http://denukentlige.com/2009/08/28/taler-i...enn-deres-egne/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...