Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg omsider fått meg min egen fine lyse og hvite leilighet. Og så skal jeg ut og handle TV og stereoanlegg. BANG! Alt er sort! Jeg vil ikke ha sort!? Hvorfor er alt sort? Absolutt alt! Jeg har jo ikke lyst til at når folk går inn i stuen så er det TV'n eller høytalerne som "bor der"!

Eller er svaret rett og slett at jeg må kjøpe meg hvitt møblement til å stappe alt inn i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phillips har en hvit tv...

Gjest Ingeniøren
Skrevet

De fleste produsentene har TVer som ikke er svarte. Som f.eks denne fra Sony og fra Samsung

Skrevet

vi har hvit tv fra sony! :)

og alt annet gjemt inni sterobenken, som er hvit fra boconcept!

Gjest Elastica
Skrevet

Geneva har anlegg i hvitt og rødt, i tillegg til sort. Den ser ut som en enkel høytaler, man kan koble ipod direkte på, og den har cd-spiller og radio. Den scorer visst bra på lydtester også.

Skrevet

Flatskermer som gjerne er litt store synes jeg best passer med en sort ramme, avslått så synes jeg det ikke helt passer med en hvit ramme ettersom den skiller seg mer ut.

Når det gjelder stereokomponenter så kan de fleste også fåes i sølv (selv om slikt ikke nødvendigvis står utstilt), men som andre påpeker kan alskens komponenter gjemmes. Høyttalere behøver ikke være så svære, hvis man velger aktive monitorer og med det kan gjemme vekk subwooferen.

Skrevet

Jeg har alle mine "ting" (tv, dvd, surround) i sølv/grått. Tv er det nyeste, kjøpt for et par år siden, men det var ingen problem å få det i grått da. Men motene har vel endret seg siden den gang. Da kunne man til og med kjøpe bærbar i grått, men det var ikke mulig på sist "runde". Men ta deg gjerne en tur rundt omkring på nettet så tror jeg du finner en del ting, men kanskje ikke i billigste prisklasse. Grått er dessuten mindre "hardt" enn hvitt og står seg lenger synes jeg.

Skrevet

Jeg insisterte på hvit tv da vi skulle ha ny tv i stua og vi endte opp med hvit 32' Samsung tv i stua (og på hytta), samt et hvitt Tivoli stereoanlegg (ikke så veldig stort da). Ble stilig syns jeg, tv og anlegg tar ikke fokus på veggen, og det var meningen, i og med at jeg i utgangspunktet ikke ville ha tv i stua.

Skrevet

Vi har sølv/antrasit på alt. Det får du tak i over alt.

Skrevet

Takk for gode tips, men HVOR finner jeg disse produktene hen? Hvilke butikker, eller hvor på nettet?

Jeg har hvit vegg, derfor vil jeg IKKE ha sort TV:-). Ja, jeg vet. Høres ut som sånne damer som ikke bryr seg bare bilen er rød....:-)

Skrevet

Vi har kjøpt både på Lefdal og Elkjøp.

Skrevet

Hvit Samsung TV har jeg sett i mange butikker (el-kjøp, expert m.fl) i sommer (kjøpte tv til hytta da), hvis de har godt utvalg av Samsung har de gjerne også hvite.

Tivolianlegget kjøpte vi på nett, men jeg vet at du kan finne det på Illums bolighus og i mange interiørbutikker.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Nye TVer har jo ganske smal ramme, og når TVen er avslått består den jo uansett av 75-90 % sort skjerm?

PS: Hvit "netting" foran innebygde høyttalere er ikke hvit veldig lenge. Og den er bortimot umulig å gjøre ren. Og om du kjøper hvit TV, så sørg for all del for at den ikke har noen "ru" flater.

(Dårlige erfaringer fra 80-tallet...)

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

AudioVector har ihvertfall diverse høytalere og sub'er som man får i mange forskjellige farger. Nettingen utenpå er sort, men denne kan fjernes (Anbefales ikke). Harman/Kardon har recievere i sort og sølv, de er altså ikke spesielt stygge å se på.

Men til gjengjeld så er dette relativt dyre produkter, da.

Endret av SmallTalk
  • 5 uker senere...
Skrevet
Nå har jeg omsider fått meg min egen fine lyse og hvite leilighet. Og så skal jeg ut og handle TV og stereoanlegg. BANG! Alt er sort! Jeg vil ikke ha sort!? Hvorfor er alt sort? Absolutt alt! Jeg har jo ikke lyst til at når folk går inn i stuen så er det TV'n eller høytalerne som "bor der"!

Eller er svaret rett og slett at jeg må kjøpe meg hvitt møblement til å stappe alt inn i?

Helt enig.

Jeg tenkte å få meg en TV-skap å sette skapet inni jeg..

Jeg ser ikke all verdens mye på TV heller.. men vil gjerne se på en som både er pen og bra når jeg først skal se på en film eller nyheter :)

Ble vi kloke på om vi bør ha LED eller hva?

:ø)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...