Gjest Gjest_jens_* Skrevet 3. september 2009 #1 Del Skrevet 3. september 2009 De fleste gutter synes det er opphissende når damer tør smake sin egen fitte. Ingenting er mer turnon enn å kline med dama mi etter at jeg har slikket henne til orgasme. Men jeg lurer på, går det motsatt også? Eller synes damer det er gay? Jeg kan godt kline med dama etter hun har sugd meg, men har litt lyst å slikke henne etter jeg har komt inni henne. Aner ikke om jeg kommer til å like det, men det må jo nesten prøves. Hva vil hun synes om dette tror dere? Er det slikt hun forteller alle venninnene sine og før jeg vet ordet av det så er jeg "han der homoen som drikker sin egen sæd"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gul3 Skrevet 3. september 2009 #2 Del Skrevet 3. september 2009 Haha :gjeiper: Tror du kan slappe av, er mange damer som liker (eller ikkje har mye i mot) at mannen smaker sin egen sæd. Skulle bare mangle egentlig, for etter mannen min har vært der nede og vil kline etterpå så smaker jo eg meg sjøl (er jo på leppene, tunga og nedover haka :gjeiper:). Er ikkje det samme når man utfører oralsex på mannen for pre-cum blir jo slevt ut på kølla eller svelgt så han smaker ikkje seg sjøl på den måten. Skulle ønske gubbe min var villig til å prøve smake seg sjøl eg. For eg har jo smakt på meg, så hvorfor kan han ikkje bare stikke fingen borti sæden etter han har spruta på brystene mine og smake det. Men det kan han jo ikkje for "han er jo ikkje homo heller". Men men... Aner ikkje hva dam di vil syns om det, men du kan jo spørre. Skal ikkje se bortifra at damen din forteller om ting som foregår på soverommet til venninnene sine, så det er godt mulig de hadde fått vite det om du hadde gått ned på ho etter du hadde komt inni ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 3. september 2009 #3 Del Skrevet 3. september 2009 Definitivt turn-on Jeg liker ihvertfall at han har et avslappet forhold til sine egne kroppsvæsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 3. september 2009 #4 Del Skrevet 3. september 2009 Definitivt turn-on Jeg liker ihvertfall at han har et avslappet forhold til sine egne kroppsvæsker Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jens_* Skrevet 3. september 2009 #5 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, flott. Personlig så bryr jeg meg ikke. Tror ikke akutt homofil bare fordi jeg smaker min egen sæd. Men det hadde jo vært kjedelig om noe sånt kom ut. Tenk om vi slår opp? Jeg må få henne til å gjøre noe skikkelig nasty først, slik at jeg kan ta henne på det om hun forteller folk at jeg er homo og liker sæd... Bare sånn i tilfelle vi skulle begynne å krangle og slå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 3. september 2009 #6 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, flott. Personlig så bryr jeg meg ikke. Tror ikke akutt homofil bare fordi jeg smaker min egen sæd. Men det hadde jo vært kjedelig om noe sånt kom ut. Tenk om vi slår opp? Jeg må få henne til å gjøre noe skikkelig nasty først, slik at jeg kan ta henne på det om hun forteller folk at jeg er homo og liker sæd... Bare sånn i tilfelle vi skulle begynne å krangle og slå opp. Det er jo ikke noe homofilt ved det. Du gjør det sammen med jenta di og det er din egen sæd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #7 Del Skrevet 3. september 2009 Herregud....for noen skapninger som vanker her. Jeg synes selvsagt det er ekkelt og direkte kvalmt at en mann smaker på sin egen sæd - og like ille om en kvinne gjør det. Ser ikke noen grunn til at sæd skal være i noens munn. Fy flate, særinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 3. september 2009 #8 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg synes det er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galskap Skrevet 3. september 2009 #9 Del Skrevet 3. september 2009 om så ikke slikke dama etter du har kommet i henne synes jeg faktisk alle menn som vil at dama skal suge å svelge bør smake på sin egen sæd. bare for å se hva dama må hamle opp med;P jeg smakte på meg selv før jeg hadde hatt sex og har ingen problemer med det. føler igrunn at damer er mer frislupne når det gjelder kropsvæsker, men det er nå bare meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 3. september 2009 #10 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg liker at han vil kline med meg selv om jeg har sugd han. Men det er nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt20 Skrevet 3. september 2009 #11 Del Skrevet 3. september 2009 Syns at gutter som forventer at dama tar spruten i munnen å svelger, selv skal smake på sin egen sæd. Syns selv det er opphissende og det tenner dama at jeg tar min egen sprut og svelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coarvi Skrevet 3. september 2009 #12 Del Skrevet 3. september 2009 Det er turn-on, så lenge væsken ligger på meg en plass... Dvs at han må berøre meg for å få det i seg. Det er turn-on fordi det på en måte viser at han har så lyst på meg (enten det er å kysse eller hva) at han gir blaffen i diverse kroppsvæsker. For all del, skulle han fått det i seg på eget initiativ uten at jeg var involvert ville jeg ikke syntes det var så veldig ekkelt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #13 Del Skrevet 3. september 2009 De fleste gutter har smakt sin egen sæd, en eller flere ganger. Jeg fikk denne kommentaren en gang: "Selvfølgelig har jeg smakt på meg sjøl! Har ikke du smakt på deg sjøl noen gang?" Jeg hadde ikke det den gangen... Har gjort det senere, og liker ikke smaken og lukta av fitte... :-P Hadde en mann slikket meg etter at han hadde kommet inni meg hadde jeg kanskje tenkt på det i ett sekund at han måtte slikke sin egen sperm, så hadde jeg ikke lenger brydd meg... Og det er ikke homofilt (dere gutter må slappe av litt med disse homogreiene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillkorn fra pikemunn Skrevet 4. september 2009 #14 Del Skrevet 4. september 2009 Det er tennende! Synes det er kjipt hvis fyren ikke vil kline med meg etter å ha gitt ham en real BJ. For all del, kliner gjerne med ham etter at han har slikka meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Tea~ Skrevet 27. september 2009 #15 Del Skrevet 27. september 2009 Det er tennende! Synes det er kjipt hvis fyren ikke vil kline med meg etter å ha gitt ham en real BJ. For all del, kliner gjerne med ham etter at han har slikka meg Helt enig! Typen min nekter, og det synes jeg er litt småkjipt. Syns det er turn-on i tusen å bare la seg rive helt med, og ikke tenke på sånne småting mens man holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2009 #16 Del Skrevet 27. september 2009 Turn on å kline med typen etter at han har kommet i munnen min og gjerne gi han litt sæd også som jeg har igjen i munnen Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå