Gå til innhold

MAC: hvordan tilpasse word-dokument til fullskjerm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Har en stor, stasjonær mac, skriver på word, men worddokumentet fyller bare 1/3 del av skjermen + teksten på høyre side forsvinner så jeg kan ikke lese linja ut. Hva er det jeg gjør feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Noen som vet? Har en stor, stasjonær mac, skriver på word, men worddokumentet fyller bare 1/3 del av skjermen + teksten på høyre side forsvinner så jeg kan ikke lese linja ut. Hva er det jeg gjør feil?

Har du dratt sammen vinduet på en el annen måte? Hvis du trykker på den grønne rundingen øverst til venstre på vinduet vises hele dokumentet, hvertfall hvis du bruker utskriftsoppsett.

Ellers kan du ta tak nederst i høyre hjørne og dra ut vinduet.

Kommer an på hvor stor skjerm og oppløsning du har, (systemvalg> skjermer oppløsning) hvor mye word dekker av skjermen, jeg har 24" skjerm, kjører 1920x1200 oppløsning, og word dekker da ca 1/3.

Skrevet
Har du dratt sammen vinduet på en el annen måte? Hvis du trykker på den grønne rundingen øverst til venstre på vinduet vises hele dokumentet, hvertfall hvis du bruker utskriftsoppsett.

Ellers kan du ta tak nederst i høyre hjørne og dra ut vinduet.

Kommer an på hvor stor skjerm og oppløsning du har, (systemvalg> skjermer oppløsning) hvor mye word dekker av skjermen, jeg har 24" skjerm, kjører 1920x1200 oppløsning, og word dekker da ca 1/3.

Kan du lese setmingen helt ut? word dekker 1/3 del av skjermen her også (har den største skjermen), men skulle gjerne ønsket at den dekket mer av skjermen, ihvertfall at jeg hadde kunnet lese teksten helt ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...