Gå til innhold

Interiør favoritter

Fremhevede innlegg

Gjest Supermimz
Skrevet

Jeg liker møbler med en moderne enkel form som samtidig er komfortable. Jeg liker korgmøbler med mye tepper på, tykke fluffy tepper på golvet og leiligheter som får mye naturlig lys inn.

Samtidig er det utrolig koselig å komme inn i en stue som har masse personlighet i form av mange pynteting,litt gamle møbler og vegger dekket av maleri.

Krystalllampe er noe jeg har lenge ønsket meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker møbler med en moderne enkel form som samtidig er komfortable. Jeg liker myke møbler i varme farger, tynne tepper på gulvet og leiligheter som er lyse og varme. Jeg liker tykke, bløte gardiner som går helt ned til gulvet. Jeg liker varme treslag og mye luft. Jeg liker enkelte pynteting, men ikke altfor mye nips.

Skrevet

Jeg liker en mix av nytt og gammelt, men ikke overlesset.

Gamle kister med feks en moderne lampe over. Moderne, abstrakte, store malerier. Mye glass og gjerne vinduer ned til golvet. Glatte flater.

Liker også en del av den kosemosestilen/chabby chickstilen, men kanskje helst utendørs. Gamle møbler som er malt i en frisk farge kan også være kult. Men noen møbler bør beholdes slik de er.

Gamle gjenstander kan være flott med nytt tilbehør eller nytt bruksområde.

Kunne godt tenkt meg et soverom i indiskinspirert atmosfære. I gyldne, brune, gule og oransje farger. Mye silke.

Vanligvis er jeg ikke så begeistret for broderier, men lagt til pynt på en slik hvitmalt trestige etasjevis, kan det se flott ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...