Gå til innhold

Tenner dere på bodybuildere?

Fremhevede innlegg

Gjest Muskelmann
Skrevet

Blir dere våte i fitta av store muskler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,, ikke av musklene. Godt trent JA.. Men det holder ikke bare med muskler.

Og mange av de med mye, er jo bare så ekle... urk..

Hellene

Gjest Muskelmann
Skrevet

Hvorfor ikke? Vi er jo dobbelt så mye mann som vanlige tynninger.

Skrevet
Hvorfor ikke? Vi er jo dobbelt så mye mann som vanlige tynninger.

LOL! :-)

Sorry - men når kroppen din ikke produserer testosteron lenger p.g.a. tilførsel av dette utenfra, og du må tygge medikamenter for å holde igjen bivirkningen av dette, så er du ikke veldig mye mann :-)

Forøvrig blir jeg litt fascinert av kvinnelige kroppsbyggere. Ikke fordi de er fine, men fordi det er fascinerende hvor brutalt og perverst det går an å ødelegge kroppen sin, og selv mene at det er pent. Det er på en måte sammenliknbart med anoreksia, når den syke selv tror hun er vakkert tynn. Forskjelen er at sistnevnte er syk, og kan unnskyldes for det som foregår mellom ørene. En kroppsbygger er i utgangspunktet frisk mellom ørene, og kan ikke unnskyldes.

Skrevet

urk,,, den linen du skrev der, er grunnen til at så mange av "muskelmenn" er ekle.. tror dere har bedre pikk, på grunn av litt muskler.. Det er deres tabbe.

Hellene

Skrevet

Nei de blir jeg litt kvalm av.

Sofagris over bodybuilder anytime.

Skrevet

Nei takk her også!

men litt muskler må mannen ha, liker ikke "pingler" heller!

Gjest Muskelmann
Skrevet

Er dere seriøse???

Vi er jo bare godt trent. Hva er ikke opphissende med muskler???????

Skrevet

Det er der jeg tror mange av bodybuilderne tar grundig feil. Mange menn velger nemlig å bli bodybuildere for å oppnå bedre kontakt hos damene, fordi de tror at damer tenner på bodybuildere. Men det er faktisk ganske få kvinner som liker så store muskler! Veltrent er en veldig viktig faktor, og alle kvinner liker veltrente menn. Men det er laaaang vei fra veltrent til bodybuilder. Å bli bodybuilder er å dra det litt langt.

For å si det veldig enkel, tror jeg at mange kvinner liker at menn er såpass veltrente at de kan løfte madammen sin og at de er sterke nok til å takle utfordringer i hverdagen samt. at magemuskler og biceps vises, men med en gang en har så mye muskler at en ikke kan gå i dress - da er det for mye.

Skrevet
Er dere seriøse???

Vi er jo bare godt trent. Hva er ikke opphissende med muskler???????

Alt med måte, liker best en mellomting...

Men når det er sagt må mannen være sterkere enn meg! Ikke aktuelt at jeg skal hjelpe med å åpne glass, topper ol. Det er absolutt ikke opphissende!

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men å bruke ørten spørsmålstegn etter hverandre gjør at jeg ser på personen som enten fjortis eller litt mindre klok.

Og ja vi er seriøse.

Skrevet

Neitakk. Selvtillit er mye mer sexy enn desperasjonen som driver mange av kroppsbyggerne til å drikke proteinshake og ta kunstige hormoner ;)

Megareksi

Gjest Muskelmann
Skrevet

Dere har bare ikke sett en ordentlig mann, så dere vet ikke bedre!!!!

Skrevet

Maskuliniteten sitter ikke i svulmende biceps eller overdimensjonert trapes.......

Byggere blir for stort, for ekstremt. Imponerende hva enkelte klarer å få til, ja, men ikke tiltrekkende. En veldig direkte side av det å bli så stor er også at omtrent uansett hvor stor pikken egentlig er ser den bitteliten ut mellom monsterlår......Biiiiiiiiiiig turnoff!!!!!

Gjest Muskelmann
Skrevet

Faen, jeg er nesten sugen på å poste et bilde av meg i bar overkropp bare for å bevise at dere blir våte i fitta. Vil dere det?????

Skrevet
Dere har bare ikke sett en ordentlig mann, så dere vet ikke bedre!!!!

Nei da får du vise oss en ordentlig mann da.

Gjerne med kun ett utropstegn etter seg.

Morsomt det, at med en gang man ikke får høre det man vil så forteller man alle andre at de tar feil.

Skrevet

Må nok si nei takk jeg også, gitt. Det er rett og slett turn-off. Som flere andre sier er det fint at en mann er veltrent, men heller for lite enn for mye, for å si det sånn. Er ikke noe særlig å sitte i armkroken til en fyr som er så steinhard av muskler at det er ubehagelig å kose på ham. Da er det egentlig bedre at han litt ekstra fett, altså.

Skrevet

Hva var det det het, det kroppsbyggerforumet der de gikk helt av skaftet sist vi diskuterte muskler, og fant ut at de ikke er så stilige i voldomme mengder? De som både hadde tråder hos seg der de diskuterte KG, og kom inn hit med såra & vonbrotne innlegg her?

Gleder meg til de kommer tilbake :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...