Gå til innhold

utdrikningslaget går i vasken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er forlover for min gode venninne. Og har ordnet utdrikningslag med alle venninnene!

Tilsammen ba jeg 18 stk. Og man må jo alltid regne med at ikke alle kan...

Men nå viser det seg at kun 5 kan!!!!!!

Vi skulle være på karaokestudio,spille inn cd/musikkvideo,vi skulle ut å spise lunsj,vi skulle hjem å ha div. leker og spise middag og selvfølgelig drikke litt, for så på byen på kvelden/natta..

Men prisen for hele dagen kom på ca 6000 kr. Og når så mange ikke kunne plutselig, så har jeg bare fått inn 2500kr! Ikke nok til karaoken en gang.

Mange sa de ville bli med på dagen, og visst om dato lenge, og nå så kunne plutselig ingen!!!

På hjemmesiden til karaokestudioet står det at man ikke kan avbestille timen å..

Blir plutselig en del jeg selv må legge ut for...

Noen som har noen gode ider til hva man gjør når slikt oppstår?

Endret av Prestekrage
Skrevet

Når skal dagen være? Kan du ringe de som har ombestemt seg og forklare situasjonen? Om mange har meldt seg av kort tid i forveien hadde jeg krevd å få betalt utgiftene du står med i det minste.

Det er for sent for deg nå, men det lureste er å sette en dato for påmelding med innbetaling før man booker stedene....

Skrevet

Jeg støtter forslaget om å begynne å ringe rundt til de som har meldt avbud i siste liten. Har de først sagt ja og så trekker seg i siste liten er det utrolig dårlig gjort.

Har du hatt en noenlunde formell påmelding, eller har du bare antatt at de kan pga at de ikke har sagt det motsatte?

Forklar dem hvilken situasjon det setter deg i, samt at det er dumt for bruden hvis så få kan komme.

Husk så til en annen gang at folk dessverre er nokså upålitelige (dessverre. Egen erfaring etter å ha arrangert et par utdrikningslag). En ordentlig, og forpliktende påmelding og tidlig innbetaling er et must. Ellers er det dessverre noen som ikke eier skam og som trekker seg i siste liten uten å forstå at det faktisk får store konsekvenser/ødelegger for arrangøren/alle de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...