*Numi* Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg har hostet i over 2 uker nå, og i dag sa legen min at det nok var bronkitt, så jeg fikk hostedempende Cosylan og slimløsende Bronkyl og begge skulle taes tre ganger for dagen. Men så leser jeg over alt at har en slimhoste så bør en ikke bruke hostedempende? Likevel, jeg må vel stole på at legen vet hva hann driver med? Det skal sies at hosten min har vært så ille noen morgener nå at jeg har trodd all innmaten min var på vei ut...
*Enigma* Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har også fått cosylan i sånne tilfeller. Den dempet bare nok til at jeg ikke lenger følte at invollene mine var på vei ut, jeg sluttet ikke å hoste og fikk fortsatt opp slim. Leste også det den gang at jeg egentlig ikke skulle hatt det, men den dempet absolutt ikke nok til at slimet ble værende, det dempet bare nok til at jeg kunne slappe av bittelitt og sove innimellom. Du har i tillegg fått slimløsende, så regner med at det bør gå helt fint.
*Numi* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 (endret) Okey, da er det sikkert helt greit. Ble litt usikker bare. Har jo ikke lyst til å utvikle lungebetennelse heller... Tusen takk for svar! Endret 2. september 2009 av *Numi*
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 Jeg har fått Bronkyl og den løser opp slimet så at man faktisk får hostet opp noe. En gang fikk jeg et erstatningsprodukt på apoteket og det var pyton på smak og løste seg ikke like godt opp. Kastet hele shiten og kjøpte nytt og da Bronkyl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå