miichavell Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 hei jeg datt i en trapp for 2 dager siden. ble ganske så forslott , siden foten min tok får fallene , jeg datt ned hele trappa som er inne , sklei ... jeg har ekstreme smerter i hælen å oppå foten , underfoten er jeg bare forslott . jeg klarer ikke å gå på foten å har 8 timers skole dag , jeg vet ikke helt va jeg skal gjøre . om det kan være noe mer en forslåelse elle hva det kan være jeg kan bøye foten å tærne og ankelen. men det er mest hælen som er vond , jeg klarer ikke tråkke på den elle ta på den eller noe , men det er bare en del av hælen , som er den øverste hvær eneste trykk av foten i bakken er vond å jeg har sjelvinger i musklene å i benet har også smerter opp til kneet , men ikke så brutale. har hatt problemer med føttene mine før men vet ikke om det har noe å si , jeg er tværrplattfot , har svekkede sener under kneskålen men det er det . noen tips ? hjelp ?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Gå til legen og ta et rønten eller MR. Kan være brudd, slitte sener o.l. Vanskelig for oss å uttale oss om noe som kan være så mye! Men sjekk ut hos legen, og der kan du får sykemelding om du må være borte fra skolen også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå