Gjest Melchizedek Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 (endret) 10 Spørsmål fjernet. Pga vel dere kan lure Endret 2. september 2009 av Melchizedek
Bernardette Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 (endret) 1. Hva er ditt favoritt ord? Tosk 2. Hvilket ord liker du mist ? Biomor 3. Hva tenner deg kreativ, åndelig eller følelsesmessig? Eh. *tenker* Det er mer situasjonsbetinget. Med "åndelig" ser jeg for meg min mann som sitter på gulvet med lilla, rosa og grå indiabukse, beina i kors, langt geitebukkskjegg festet med en strikk, øynene lukket mens han murrer "muaaaaaaa, muaaaaa". Nei, tenner meg ikke så meget. 4. Hva tenner du ikke på Jeg tennes ikke så ofte. 5. Hva er din favoritt banne ord? Faen? (finnes det igrunn noen andre på norsk?) 6. Hvilken lyd eller støy elsker du? Jeg hater støy og de fleste lyder. 7. Hvilken lyd eller støy hater du ? Munnlyder er forjævelige. 8. Hvilke yrke andre enn ditt eget ønsker du å prøve? Jeg har hørt at jeg passer inn i det russiske militæret (av en som var der i mange år). 9. Hvilke yrke ville du ikke liker å gjøre? Aldri mer eiendomsmegler. Tre år var for meget. 10. Hvis Gud finnes, hva ville du like å høre Gud si når du ankommer himmelporten? Han finnes ikke. Endret 2. september 2009 av Bernardette
Bernardette Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 -og hvis han hadde fantes hadde jeg hvertfall ikke sett'n ved himmelporten.
Gjest EmilyLane Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 (endret) 10 svar er fjernet. Hvorfor kan Melchizedek lure på. Endret 2. september 2009 av EmilyLane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå