Gjest Fantasydick Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Hei, nå begynner mange av oss å merke at kulde tar over sommerværet. Mange av oss gleder seg til jul, og alle de gaver. Jeg fantaserer om å suge pikk og sleike fitte til jul. Skulle ønske jeg fikk begge deler. Skulle ønske jeg fikk pikk i rumpehullet, mens ei dame sugde meg, og jeg sleiket hennes fitte. hva syns du,,,
Gjest Egoistisk jente Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Jeg har lyst på to menn. En som knuller meg analt og en som slikker meg samtidig.
NoAngel Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 jeg ønsker meg en oppvask maskin.. men det hadde kanskje ikke noe med saken å gjøre...
Suzy Skrevet 2. september 2009 #4 Skrevet 2. september 2009 jeg ønsker meg en oppvask maskin.. men det hadde kanskje ikke noe med saken å gjøre... Du skal ikke se bort fra at det ville gi deg like mye nytelse
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Jeg slenger meg på ønsket om oppvaskmaskin. Trekanter i diverse former har jeg hatt nok av, og jeg gidder ikke bruke opp et juleønske på det.
NoAngel Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 den tiden det tar meg å sette inn i oppvask maskinen, i forhold til den tiden det tar å vaske opp, kan faktisk gi med tid til et par raske runder ...
Gjest Ba'al Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Har aldri hatt sansen for myke pakker, helst skal julegaver pakkes inn i papp.
Eplefe Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Jeg tror jeg går for oppvaskmaskinen jeg òg, om det der er de eneste alternativene mine. Men hvis jeg får velge selv vil jeg ha en Bag of Holding, men de har jo ikke ThinkGeek inne lengre. :<
Eplefe Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Det er en veske som ser ut som en vanlig bag, men som har sinnsvake mengder plass på innsiden. Jeg drømmer om den om natten, seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #13 Skrevet 3. september 2009 Jeg kunne tenke meg å oppleve to menn på en gang, men jeg vil ikke involvere andre når jeg er i et forhold, så det blir vel med fantasien... Men det er fint å ha spart noen fantasier så jeg har noe å fantasere om også.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #14 Skrevet 4. september 2009 åååå, må google! http://www.thinkgeek.com/interests/exclusives/aaa5/
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 4. september 2009 #15 Skrevet 4. september 2009 Hvilken oppvaskmaskin ønsker dere dere? Er Miele bedre enn Bosch?
Lotta35 Skrevet 4. september 2009 #16 Skrevet 4. september 2009 Hvilken oppvaskmaskin ønsker dere dere? Er Miele bedre enn Bosch? Garantert Miele.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå