ZINA Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Jeg har fått urininfeksjon som jeg er plaget av innimellom, men jeg er på jobb og kan ikke gå til legen for å få antibiotika. Lurer derfor på om det er noe jeg kan ta for å nedsette smerter. Jeg har det helt forferdelig. Please hjelp!
sweetdana Skrevet 2. september 2009 #2 Skrevet 2. september 2009 Drikk mye vann, det vil øke urinproduksjonen og dermed "skylle" blæra oftere slik at bakterier ikke klarer å kolonisere like bra. Sur drikke kan også muligens hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Ocean Spray Cranberry juice og salviete.
ZINA Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 Tusen takk jenter for svar. De var til stor hjelp. Har drukket ca 2 l appelsin juice og sitron, itillegg til tranebær saft. Smertene har gitt seg. Håper blir bedre imorgen. Det er bra å ikke være avhengig av antibiotika.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Den ocean spray inneholder mengder med sukker om jeg ikke husker feil. Til senere bruk: http://www.iherb.com/Dynamic-Health-Cranbe...fl-oz/5701?at=0 Jeg har alltid en flaske av den jusen på jobb, en hjemme, en hos foreldrene mine osv. Den tåler å stå varmt så lenge den ikke er åpnet og er en av få tranenærjuser jeg har vært borti som ikke innholder sukker og som smaker greit.
ZINA Skrevet 3. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2009 Tusen takk for tipset. Skal bestille 1 flaske med det samme.
Eve Luna Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Jeg drikker masse te og kaffe (kaffe hjelper veldig godt utrolig nok). Jeg tar også tranbær tabletter og holder meg varm. Da bruker det å gå over etter noen timer.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Min erfaring (og jeg har hatt kronisk urinveisinfeksjon i tre år) er faktisk å drikke vann med MASSE sitron. Eneste som fjerner det HELT (bank i bordet!), og jeg har prøvd alt altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå