Gå til innhold

Hypotetisk spørsmål til gutta!

Anbefalte innlegg

Gjest Jente21
Skrevet

La oss si at kjæresten din/kona di/elskerinna din var inne i en veldig seksuelt nysgjerrig periode.

Så en dag spør hun deg om hun skal kjøpe noen parykker. (F.eks en blond, en rødhåret og en brun/svart)

Hvorfor det? Spør du.

Jo, hun vil gjerne ha på seg parykk noen ganger mens du tar henne bakfra, for å gi deg følelsen av å knulle en annen kvinne. Da ser du nemlig ikke at det er henne. (Bare på lek, selvsagt) Og så vil hun gjerne føle seg som noen andre, på lek.

Ville du synes dette var latterlig, eller spennende?

Ville du klart å forestille deg at du hadde sex med en annen jente, bare pga kamuflert og forandet hårfarge?

Setter stor pris på seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde rett og slett vært latterlig. Tror jeg hadde ledd meg skakk, og langvarig latter har ikke særlig god innvirkning på ereksjonen :ler:

Den dagen man må begynne å kamuflere sin partner, så tror jeg forholdet synger på siste verset...

Gjest lurven
Skrevet

høres rart ut ja

men jeg hadde gjort det jeg

men jeg har tenkt å prøve alt som går an nesten innenfor sex og da :hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jo jeg hadde gått med på det; hvis jeg hadde fått lov til å tre på ham en plastikkpose neste gang jeg rider ham for å fantasere om at han var en annen....

Gjest lurven
Skrevet
Jo jeg hadde gått med på det; hvis jeg hadde fått lov til å tre på ham en plastikkpose neste gang jeg rider ham for å fantasere om at han var en annen....

det har jeg blitt utsatt for :hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Synest at dette kunne vært spennende. Kunne gjerne ha planlagt å møte henne på byen senere med f.eks. parykk og gjerne nye klær, og at vi begge hadde latt som om vi traff hverandre for første gang. Hadde selvfølgelig også hatt et hotellrom klart til senere. Vi har begge diskutert dette, og hun vil gjerne være med på det. Så vi får se... :D

Skrevet

Det er vel vanlig å eksperimentere litt....??? Litt krydder i seksuallivet har vel ikke skadet noen???

Virker som mange her inne har et nitrist seksualliv.

Gjest dr. ian
Skrevet

Hadde vært kult :ler:

Bare jeg slipper parykk, så... :sjarmor:

Men du må jo preppe typen din litt på hva som skal skje, da. Du kan ikke bare komme drassende med den parykken i siste øyeblikk og Hei, kjære - kan jeg ha på meg denne?

Parykk, sexy outfit og masse sminke, det er best.

Dra fram håndjerna!

dorian :kissfan:

Gjest Anonymous
Skrevet

Thank U Dr.Ian! :gape:

Det var det jeg ville høre.

Og Kamasutra. Herlig nick. :ler:

Tror jeg skal foreslå det, jeg. :sjarmor: Det verste som kan skje er jo at han ler, og det er ikke ille, for jeg liker latteren hans. :oops: :lol: :blunke:

Gjest jente21
Skrevet

altså, innlegget over er mitt! :blunke:

Skrevet

Virker som mange her inne har et nitrist seksualliv.

...jaaa..., det er virkelig ille... :hoho:

...virker som vi har fått en ny aktør, som via nicket stort sett sikter seg inn på forum for Seksualitet...?

....den norske oversettelsen av nicket ditt kan jo gå fint som skjellsord, fullstendig uten seksuelle undertoner... ...vi har et par brukere her som jeg inni meg har brukt den betegnelsen på.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...