Gjest Gjest_venn_* Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hei! En vennine av meg og typen hennes giftet seg ca 1 mnd før oss, og nå har de bryllupsdag snart.. Er det unaturlig om jeg da kommer med en liten hilsen (blomster da eller?) og gratulerer de med dagen? Blir det rart når vi har bryllupsdag like etter? Hadde så lyst å glede dem, er gode venner, men har flyttet litt unna så må sende blomster eller gi de helgen etter?!.. Hva tror dere? Ha en nydelig kveld!!
Gjest Gjest_titti_* Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Synes det var en fin tanke
Sunshine Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Jeg synes det er en koselig tanke. Jeg pleier å huske de første bryllupsdagene og gratulere dem med dagen.
twinklestar Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Jeg syntes det hørtes veldig koslig ut! Jeg ville ikke brukt veldig mye på det, siden dere har bryllupsdag rett etterpå. Men en liten symbolsk bukett er jo kjempekoslig!
Jade Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Har aldri hørt om at man pleier å gi gave til andres bryllupsdager, med mindre det er gullbryllup eller noe lignende som skal feires med gjester. Sikkert koselig å få gave/blomster, men de vil nok føle seg forpliktet til å returnere tjenesten når dere har bryllupsdag.
Gjest Pet Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Har aldri hørt om noen som har fått noe av utenforstående bryllupsdagen, men har du lyst har du lov. De vil nok synes det er litt rart hvis de heller ikke er vant til det og vil nok føle at de må gi dere noe, også. Tror jeg hadde nøyd meg med å ringe å si gratulerer med dagen. Gavepress er ikke ok.
Nigo-san Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Du har en veldig hyggelig og snill tanke der, men jeg ville latt vær. Om ti år sitter dere ALLE venninner der med bryllupsdager, i tillegg til to-tre-fire barn hver som dere liksom skulle huske bursdagen til men glemmer likevel og... Nei, selv om det er koselig legger du med det opp til et sånt styr at det ikke lønner seg i lengden. De fikser sikkert bryllupsdagen sin selv Men det var en pen tanke.
koggos Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 siden første bryllupsdag er papirbryllup ga jeg en bok i gave til hun jeg var forlover for. Men i går glemte jeg det gitt, er litt i bryllupståka og tenker kun på meg meg meg, og med det tror jeg tradisjonen er over, hehe. Men fin tanke, og boka ville jeg nok gitt henne uansett. Men tipper hun syns det var koselig. Men som noen sier, etterhvert blir det jo sykt mange anledninger man skal passe på, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå