Gjest gjestmaya76 Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Hei! Da kom høstens grøsser inn i hjemmet, med minsteknærta som gikk inn i spystafetten først.... Er vel bare et tidspørsmål før størsteknærta og mannen (grøsss og gru, han er som 10 barn når han blir syk..) får samme elendigheta.. Jeg er den heldige vinner av et sterkt immunforsvar og blir aldri syk, så det er jeg som styrer heimen og er trøster, vaskedame, serveringsansatt, holde-håret-over-doskåla og springer beina av meg og er 24-timers sykepleier.. Antibac og klorbøtta står parat på badet og vaskemaskina går kontinuerlig.. Men; oppi alt dette ble jeg litt usikker på mat! Minsten har ikke kastet opp siden i natt, og nå begynner hun å få lyst på mat.. Hun har beholdt ei skive tørt brød, saft og en saftis.. Til resten av familien tenkte jeg å ha noe ytterst lettvindt til middag; spaghetti med kjøttsaus (fullkornspaghetti, har ikke fin spaghetti). Kan hun prøve seg på det tror dere? Hun er veldig matglad, og regner med det blir et ramaskrik hvis hun ikke får middag, men tørt brød...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Min erfaring er at når det er over, så er det over, dvs. at de kan spise det de vil, selvsagt innen rimelighetens grenser. Før var jeg mye mer opptatt av at de skulle spise lett mat osv, men snudde jeg ryggen til var det skive med leverpostei som gjaldt. Jeg vill prøvd med litt middag, jeg. Men det har du vel allerede gjort når jeg ser på klokken.
Gjest Ts Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Min erfaring er at når det er over, så er det over, dvs. at de kan spise det de vil, selvsagt innen rimelighetens grenser. Før var jeg mye mer opptatt av at de skulle spise lett mat osv, men snudde jeg ryggen til var det skive med leverpostei som gjaldt. Jeg vill prøvd med litt middag, jeg. Men det har du vel allerede gjort når jeg ser på klokken. Jepp! Spaghettien gikk ned for fullt, uten problemer! Regner med hun er frisk nå, hun er iallefall i form til å kjede seg, og til å krangle med søstera, skikkelig sunnhetstegn det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå