Gå til innhold

Telefonvertinne


black diamond

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å spe på studielånet med litt ekstra penger og har vurdert å jobbe med telefonsex. Er det noen her som har erfaring med det? evt hvor jeg kan henvende meg? Har hørt at det er veldig bra betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Vilde_*

Jeg jobbet for et firma som het forbrukernett for 5-6 år siden,

jeg mener de var størst eller blant de største på diverse slike "teletjenester"

på den tiden, men hørte for 1 år siden at de var nedlagt. Sjekket det ikke opp, men du kan jo gå inn på Brønnøysundregistrene eller prøve å søke opp nr. deres og formidle ditt ønske om jobb. Slik ble ihvertfall jeg ansatt, altså bare ringte og spurte. Fikk "prøve meg" på 3-4 samtaler (sentralborddamene kan høre på om de vil, tror jeg - flaut), men det som teller uansett er hvor lenge du klarer å få kundene til å holde linja.. Det er det som gir penger i kassa ;)

Ihvertfall for firmaet, da du får en ørliten bit av kaka,- betalt pr. minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har hørt begge deler om hvor bra betalt det er. Fikk ett tips om erotikklinjen hvor man får fra 5 kr pr minutt. Fant annonse på zett.no så jeg tror de er seriøse. Tror det er veldig bra, har hørt om helt ned i 2 kr per mnutt. Hva synes du om jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Vilde_*
ja jeg har hørt begge deler om hvor bra betalt det er. Fikk ett tips om erotikklinjen hvor man får fra 5 kr pr minutt. Fant annonse på zett.no så jeg tror de er seriøse. Tror det er veldig bra, har hørt om helt ned i 2 kr per mnutt. Hva synes du om jobben?

På dagtid fikk jeg 3,- kr pr. minutt, og 5,- kr. på natta,- så det blir vel 180/300 kr. i timen, men dette er jo flere år siden, så lønna har vel steget.

I tillegg kunne man ta 1-times-vakter på "åpne linjer" der flere ringte inn samtidig,

da var man jo garantert betaling den timen da.

Vet ikke om du vet helt hvordan det fungerer på de fleste sånne tjenester?

(Gidder ikke forklare om du allerede vet "fremgangsmåten" :))

Hva jeg synes om jobben?

Vel, jeg vil tro jeg har snakket med menn med alt fra normale lyster til ytterkantene, og de som har fantasier som går langt over grensen til det jeg vil betegne som sykt, mildt sagt.

Både gamle og unge ringer inn, mange gifte/samboende (som de er relativt åpne om), de ringer før jobben, fra jobben, i fylla ++

For min del ble det for mye i lengden, jobbet bare med dette på si i 2 år da.

Når jeg hadde hørt så mye rart over så lang tid,ble jeg litt kvalm av mannfolk generelt faktisk, selv kompiser o.l jeg aldri hadde pratet sex med. Jeg fikk nok av det for en periode. Selv om jeg satt og så på tv, strøk klær, vasket bad mens jeg snakket, og var bare sånn halvveis med i fetishen til den jeg snakket med innimellom, gikk det hele inn på meg til slutt.

Det er raske, enkle penger, og føler meg ikke som en prostituert på noen måte, men det var liksom ikke det jeg ville gjøre karriere av heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_tara_*

jeg har også tenkt tanken på dette her, men lurer litt på hvordan fremgangsmåten på det er, er det mye og tjene, er det skattefritt og er det sånn at man får typen til og "komme"? har jo liksom ikke lyst til og få følesen av at jeg selger meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
jeg har også tenkt tanken på dette her, men lurer litt på hvordan fremgangsmåten på det er, er det mye og tjene, er det skattefritt og er det sånn at man får typen til og "komme"? har jo liksom ikke lyst til og få følesen av at jeg selger meg heller

Det er jeg som har svart lenger opp at jeg tjente 180/300,- kr. i timen dag/natt, dette er som nevnt mange år siden,- så jeg regner med at lønna har steget her som over alt ellers.

Hvorfor tror du det skulle det være skattefritt/

Hvilken jobb må man ikke betale skatt av?

Dette er ikke et ulovlig yrke, og firmaet bak må selvfølgelig holde driften sin etter lover og regler som alle andre.

Du selger selvfølgelig en tjeneste, selv om du ikke absolutt må legge "sjela" di i det.. ;)

Som sagt er det store variasjoner i alder, livssituasjon og ønsker fra dem som ringer inn,- det eneste du kan være ca. 100 % sikker på, er at det kun vil være hankjønn i andre enden av linja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...