Gå til innhold

Deep inside Cynthia


Gjest Cynthia

Anbefalte innlegg

Etter flere måneder uten dagbok, var det på tide å starte en ny, synes jeg. Har egentlig undervisning i dag, men jeg føler meg ikke i form, derfor sitter jeg hjemme og kaster bort tida i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme i dag også. Fikk vanvittig spenningshodepine i går kveld, så jeg sovnet ikke før fem. For en time ble jeg "oppegående" nok til at jeg orket å logge på nettet. Jeg burde vel være glad, men da jeg så at tre jenter i klassen spurte om det gikk bedre på Facebook, ble jeg bare sliten. Føler at jeg er så dårlig på å forklare hva som skjer med meg. Problemet er vel at jeg ikke vet det selv. Snakket med pappa i går da, nevnte at jeg kanskje ville kontakte psykolog. Han mente at det kunne være en god idé. Så nå har jeg funnet en hel liste over private psykologer som jeg skal bruke morgendagen på å ringe. Sendte en mail til fastlegen (siden mamma er lege, og fastlegen er en venninne av henne, har jeg en helt annen terskel for å ta kontakt), og ba om henvisning. Fikk mail tilbake om at det ikke var noe problem, men siden hun bor på vestlandet, og jeg er i Oslo, skal hun ringe meg i morgen for å ta en prat.

Ellers har jeg vel hatt en grei dag. En kamerat kommer innom med kinamat og jordbær senere. Har noen jobbmailer som må besvares også, men kjenner at jeg ikke orker å ta fatt på det før i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...