Gå til innhold

Omega 3 kapsler


Gjest Gjest_Hei_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hei_*

Jeg får skikkelig ekle oppstøt en stund etter at jeg har spist Omega 3 kapsler. Jeg har brukt vanlig tran før og det fikk jeg også oppstøt av. Men dette er mye værre. Så jeg skar hull på gelatinkapselen for å sjekke innholdet og det lukter og smaker ille. Jeg får ikke vasket bort lukten fra fingertuppene, den henger i enda. Fiskeoljen lukter fiskeslo x 100. Er det riktig - det er konsentrert fiskeolje, da blir det fiskelukt-konsentrat og fiskesmak-konsentrat også? Eller kan fiskefettet være harskt og det er derfor det lukter vondt? Kapslene har holdbarhet et par år fremover og jeg har kjøpt dem på Rimi der de stod i romtemperatur. Jeg syntes normalt ikke at fersk fisk lukter eller smaker ubehagelig, jeg liker ikke tran, men syntes ikke at tranlukt er i nærheten av lukten på innholdet i disse kapslene.

Kan jeg klage til produsenten eller dummer jeg meg ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skikkelig ekle oppstøt en stund etter at jeg har spist Omega 3 kapsler. Jeg har brukt vanlig tran før og det fikk jeg også oppstøt av. Men dette er mye værre. Så jeg skar hull på gelatinkapselen for å sjekke innholdet og det lukter og smaker ille. Jeg får ikke vasket bort lukten fra fingertuppene, den henger i enda. Fiskeoljen lukter fiskeslo x 100. Er det riktig - det er konsentrert fiskeolje, da blir det fiskelukt-konsentrat og fiskesmak-konsentrat også? Eller kan fiskefettet være harskt og det er derfor det lukter vondt? Kapslene har holdbarhet et par år fremover og jeg har kjøpt dem på Rimi der de stod i romtemperatur. Jeg syntes normalt ikke at fersk fisk lukter eller smaker ubehagelig, jeg liker ikke tran, men syntes ikke at tranlukt er i nærheten av lukten på innholdet i disse kapslene.

Kan jeg klage til produsenten eller dummer jeg meg ut da?

Hvis kapslene lukter så ille, er de nok harske.

Synes absolutt du kan klage til produsenten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er mine triomega kapsler også!!! Har sluttet å ta dem!

Kan du sende meg en pm med mailadressen du sender til, og kanskje hva du skriver også, så sender jeg en klage jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...