Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #1 Skrevet 1. september 2009 Heihei.. Jeg har blitt syk i løpet av natten som om det var kastet på meg. Jeg har vond hals, hodepine, hoste og generelt veldig vondt i kroppen (spesielt i ryggen). Jeg har 38 i feber, men føler meg alikevel ikke akkurat kjempesyk, jeg er derfor i tvil om jeg bør kontakte lege eller ikke. Jeg føler det er sånt hysteri med denne svineinfluensa at jeg skulle tro man følte seg veldig sengeliggende dersom man hadde fått denne? eller..?
HulaHoop Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Dette svineinfluensa-hysteriet har tatt litt av, ja. Man blir ikke såå syk som mange skal ha det til. Selvfølgelig er det noen som blir det, men langt i fra alle. Influensaen kommer som kastet på deg, ja. Blir du smittet av en som har det, kan du bli syk på alt i fra en time til et døgn. Siden du har feber, kan det jo være svineinfluensaen. Mener å huske at den sykepleieren jeg pratet med på jobben, sa at om du har feber i 24timer, skal du ta kontakt med lege. God bedring
Gjest t889 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Om du ikke er i en av risikogruppene så er det ikke noe vits i å ta kontakt med lege med mindre du blir skikkelig dårlig og/eller er tungpustet. De tester ikke for svineinfluensa lenger og det eneste du vil få beskjed om er å ta Paracet, drikke mye og holde deg hjemme i minst 7 dager. (Jeg vet, for jeg er hjemme med mistanke om svineinfluensa nå )
Teriyaki Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Om du ikke er i en av risikogruppene så er det ikke noe vits i å ta kontakt med lege med mindre du blir skikkelig dårlig og/eller er tungpustet. De tester ikke for svineinfluensa lenger og det eneste du vil få beskjed om er å ta Paracet, drikke mye og holde deg hjemme i minst 7 dager. (Jeg vet, for jeg er hjemme med mistanke om svineinfluensa nå ) Det er vel heller det som er grunnen til at man skal kontakte lege. For å få sykemelding.
Gjest ja Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Det er vel heller det som er grunnen til at man skal kontakte lege. For å få sykemelding. Jo selvsagt, men da kontakter man lege for å få sykemelding, ikke for at legen skal se på svineinfluensaen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå