Anna Lovinda Skrevet 9. august 2003 #1 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg tror jeg elsker deg, hvis man tar det gamle ordtaket i betraktning. "Den man elsker, tukter man". Og det må jo bety at jeg elsker deg? Hva tror du? Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #2 Del Skrevet 11. august 2003 Finere kjærlighetserklæring har jeg ikke fått siden min gamle kristendomslærer sa "dette vil du aldri forstå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tror jeg elsker deg Anna Jeg gjør oppmerksom på at det finns en tråd som heter "Løgn fra ende til annen" der dette innlegget hadde passet bedre. ...et normalt utrustet menneske kan ikke gå rundt å elske Trøffelhelten. Selv ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Vær på vakt, Anna Lovinda! Trøffel kan elske deg også... helt til du gjør den minste lille forandring på utseendet ditt. Da er han over alle hauger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #5 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg gjør oppmerksom på at det finns en tråd som heter "Løgn fra ende til annen" der dette innlegget hadde passet bedre. ...et normalt utrustet menneske kan ikke gå rundt å elske Trøffelhelten. Selv ikke jeg. Sandman; du er ikke normalt utrustet. Det er løgn fra ende til annen når du påstår at 7,4 centimeter er gjennomsnittlig og at du derfor bare ligger litt under snittet. For å si det i klartekst; det du har, er et minnieorgan! Men du er nå søt når du er sjalu, likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. august 2003 #6 Del Skrevet 11. august 2003 Trøff... jeg må nok en gang gjenta hva han dikter'n med amerikaner-bilen sa til Elling i filmen: "De fleste bare later som, men du er gærn du" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har et spørsmål til deg. Føler at jeg blir litt sånn tent at den spenningen som er mellom deg og Sandman. Så derfor spør jeg deg; er det ok om jeg fantaserer om dere begge? Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #8 Del Skrevet 12. august 2003 Fantasér gjerne om oss begge, så lenge du ikke gjør det samtidig. Årsaken skulle være klar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå