Gå til innhold

Pris på flybilett til New Zealand?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ser litt etter bilett til New Zealand, men det ser dyrt ut. Har bare tatt noen raske søk, men det ser ut som bilettene ligger på rundt 10.000 NOK? Har i utgangspuntet søkt fra London av gammel vane.

Stemmer dette, eller er det jeg som søker svært dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er langt avgårde så det kan være at du må ut med over 10.000. Men jeg tror det avhenger litt om når du drar og hvilke kampanjer du finner. Det har vært en del gode tilbud i det siste så du bør sjekke de forskjellige flyselskapene direkte for å se hva de kan tilby...meld deg på nyhetsbrev for å få nyheter om nye tilbud. Jeg ville ha sjekket KLM, Lufthansa, BA, Cathay, Emirates etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som haster ;) Det gjør det egentlig vanskeligere antar jeg, men jeg må begynne å følge litt med nå slik at jeg vet hva jeg har å gå ut fra. Så noe på orbitz for rundt 1300 USD, så det er kanskje håp i hengende snøre.

For saken er den at jeg har New Zealand på listen min over land jeg undersøker pga "work and travel" visum, og jeg surrer på for å finne ut av hva jeg må kalkulere med i utgifter.

Cathay hadde jeg ikke hørt om før, så opp på listen med den.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jobbreise til New Zealand i desember i fjor. Det er jo midt i høysesongen der, og prisene var deretter. Jeg måtte ut med 17 000... Og da tok jeg melkerutevarianten, brukte 52 rimer på hjemreisen. Sjefen orket ikke ruten, og måtte ut med 25 000.

Det skal veldig godt gjøres å komme under 10 000 når du skal så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...