Gå til innhold

hjelp, trekke tenner.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_frida_*
Skrevet

Nå har jeg gått rundt i to uker med konstant tannverk på begge sier i underkjeven. Har spist alt av paracet, ibux og paralgin forte som jeg kommer over, men trur jeg har blitt ganske så imun..

Var idag å trekkte den ene tanna, men sitter nå her med sinnsyk tannverk på andre siden. Tårene triller og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, såvidt jeg klarer å skrive.

Jeg har ikke fått time for å trekke denne tanna før om to uker, men vet ikke om jeg klarer å gå så lenge.

Er det noe minimumsventetid/karantene for å trekke tenner? MÅ jeg vente to uker, eller kunne di f.eks ha gjort det i morgen??

Håper noen vet, er helt ifra meg å trenger noe å se fram til. To uker er for lang tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring i morgen tidlig!! si du skal inn, eller ring en annen tannlege! kan ikke gå sånn!!

Gjest Gjest_Vondt_*
Skrevet

Hei,

har vært i nesten samme situasjon. Siden jeg har tannlegeskrekk gikk jeg med det i flere måneder før jeg til slutt måtte kaste inn håndklet og gikk til tannlegen. Ring rundt til tannleger å prøv å få en time ett annet sted eller prøv tannlegevakten.

Ellers fant jeg ut at å drikke kaldt vann lindret veldig, men ikke drikk for mye, var visst ei dame i USA som drakk for mye vann for å lindre tannpine at hun døde.... :)

Gjest TheButterfly
Skrevet
Ellers fant jeg ut at å drikke kaldt vann lindret veldig, men ikke drikk for mye, var visst ei dame i USA som drakk for mye vann for å lindre tannpine at hun døde.... :)

Åssen kan man dø av å drikke for mye vann?

Noen tannleger har akutt-timer, men da må man ofte betale kontant..

Jeg hadde tatt meg en tur på tannlegevakten, jeg.

Gjest vannmannen
Skrevet
Åssen kan man dø av å drikke for mye vann?

Noen tannleger har akutt-timer, men da må man ofte betale kontant..

Jeg hadde tatt meg en tur på tannlegevakten, jeg.

Det blir for mye vann i kroppen, hjernen sveller ut og mister til slutt noen funksjoner og så dør man visst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...