Gjest Gjest_frida_* Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Nå har jeg gått rundt i to uker med konstant tannverk på begge sier i underkjeven. Har spist alt av paracet, ibux og paralgin forte som jeg kommer over, men trur jeg har blitt ganske så imun.. Var idag å trekkte den ene tanna, men sitter nå her med sinnsyk tannverk på andre siden. Tårene triller og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, såvidt jeg klarer å skrive. Jeg har ikke fått time for å trekke denne tanna før om to uker, men vet ikke om jeg klarer å gå så lenge. Er det noe minimumsventetid/karantene for å trekke tenner? MÅ jeg vente to uker, eller kunne di f.eks ha gjort det i morgen?? Håper noen vet, er helt ifra meg å trenger noe å se fram til. To uker er for lang tid..
NoAngel Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 ring i morgen tidlig!! si du skal inn, eller ring en annen tannlege! kan ikke gå sånn!!
Gjest Gjest_Vondt_* Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Hei, har vært i nesten samme situasjon. Siden jeg har tannlegeskrekk gikk jeg med det i flere måneder før jeg til slutt måtte kaste inn håndklet og gikk til tannlegen. Ring rundt til tannleger å prøv å få en time ett annet sted eller prøv tannlegevakten. Ellers fant jeg ut at å drikke kaldt vann lindret veldig, men ikke drikk for mye, var visst ei dame i USA som drakk for mye vann for å lindre tannpine at hun døde....
Gjest TheButterfly Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Ellers fant jeg ut at å drikke kaldt vann lindret veldig, men ikke drikk for mye, var visst ei dame i USA som drakk for mye vann for å lindre tannpine at hun døde.... Åssen kan man dø av å drikke for mye vann? Noen tannleger har akutt-timer, men da må man ofte betale kontant.. Jeg hadde tatt meg en tur på tannlegevakten, jeg.
Gjest vannmannen Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Åssen kan man dø av å drikke for mye vann? Noen tannleger har akutt-timer, men da må man ofte betale kontant.. Jeg hadde tatt meg en tur på tannlegevakten, jeg. Det blir for mye vann i kroppen, hjernen sveller ut og mister til slutt noen funksjoner og så dør man visst...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå