Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 En bil rygger inn i garageporten, og tar med seg et gjerde på veien. Skriver man skademelding da også? eller gjelder det bare bil mot bl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 1. september 2009 #2 Del Skrevet 1. september 2009 Kan sikkert skrive skademelding, men jeg hadde nok ikke tenkt på det om noen gjorde dette på min eiendom. Da ville jeg nok heller ringt politet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 1. september 2009 #3 Del Skrevet 1. september 2009 En bil rygger inn i garageporten, og tar med seg et gjerde på veien. Skriver man skademelding da også? eller gjelder det bare bil mot bl? Hvis det er du som har krasjet bilen din i garageport og gjerde, så vil forsikringselskapet ha en skademelding av deg. Er det dine ting som er blitt skadet, så må du anmelde til politiet dersom vedkommende ikke vil gjøre opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plastikk Skrevet 1. september 2009 #4 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, det heter "tingskade" på skademeldingsskjemaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Del Skrevet 1. september 2009 Kan sikkert skrive skademelding, men jeg hadde nok ikke tenkt på det om noen gjorde dette på min eiendom. Da ville jeg nok heller ringt politet. Ringt politiet? For at de skulle kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meticulous Skrevet 3. september 2009 #6 Del Skrevet 3. september 2009 Det lønner seg å fylle ut skademelding uansett. Som nevnt må forsikringsselskapet til bilen ha skademelding dersom man skal benytte kaskoforsikring til rep. Dersom du er den som har fått skadet din eiendom kan du rette et krav mot bilens forsikringsselskap. Alle biler må ha ansvarsforsikring. Det er derfor som utgangpunkt ikke nødvendig å politianmelde noe som helst så lenge partene skriver en felles skademelding. Utgifter til rep av eiendom dekkes da av ansvarsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå