Gå til innhold

Finger i rumpa til mannen


Gjest Frk

Anbefalte innlegg

Hvor ligger mannens "G-punkt"? Har truffet en kar, og vi har suuper sex! Han kunne gjerne tenkt seg at jeg tar en finger opp i rumpa hans når jeg suger ham eller har sex, noe som jeg gledelig gjør. Har ikke gjort det så mangen ganger før, så bare lurer på hvor sånn ca g-punktet er...:) Glidemiddel er jo en selvfølge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sår Rompe

Ikke prøv å finne noe "mannlig g-punkt" langt oppe i tarmen er du grei. Det holder lenge med å putte en finger litt inn og stimulere akkurat i åpningen, fremfor å gå på "oppdagelsesferd" opp i tarmen med lange negler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å finne noe "mannlig g-punkt" langt oppe i tarmen er du grei. Det holder lenge med å putte en finger litt inn og stimulere akkurat i åpningen, fremfor å gå på "oppdagelsesferd" opp i tarmen med lange negler...

Hehehe, den er notert ;) Men på hvilken "side" ligger gpunktet på da? Hvis jeg da sitter foran ham, skal jeg bevege fingeren opp mot magen, eller andre veien? Og nei, jeg skal ikke grave langt oppi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt20
Hehehe, den er notert ;) Men på hvilken "side" ligger gpunktet på da? Hvis jeg da sitter foran ham, skal jeg bevege fingeren opp mot magen, eller andre veien? Og nei, jeg skal ikke grave langt oppi ;)

Du må føre en finger 4-5 cm opp i rumpa og stimulere kjertelen opp mot magen, hvis du skjønner? Den skjertelen er mannens g-punkt og ved å stimulere den, kan mannen få orgasme uten annen stimulans! Du må ha godt med glidekrem, hvis du gjør dette samtidig som du suger eller dere har sex, vil typen din få helt sinnsyke orgasmer. Sånn ca 10 ganger sterkere enn ellers. Dette fungerer supert på meg og gir orgasmer jeg aldri trodde var mulig, før jeg begynte med stimulering av g-punktet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må føre en finger 4-5 cm opp i rumpa og stimulere kjertelen opp mot magen, hvis du skjønner? Den skjertelen er mannens g-punkt og ved å stimulere den, kan mannen få orgasme uten annen stimulans! Du må ha godt med glidekrem, hvis du gjør dette samtidig som du suger eller dere har sex, vil typen din få helt sinnsyke orgasmer. Sånn ca 10 ganger sterkere enn ellers. Dette fungerer supert på meg og gir orgasmer jeg aldri trodde var mulig, før jeg begynte med stimulering av g-punktet mitt:)

Flott!! Tusen hjertelig takk for svar!! :) Er det forresten mulig å kjenne kjertelen godt? Men det merker jeg vel kanskje på ham også hvis jeg treffer riktig...Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt20
Flott!! Tusen hjertelig takk for svar!! :) Er det forresten mulig å kjenne kjertelen godt? Men det merker jeg vel kanskje på ham også hvis jeg treffer riktig...Hehe :)

Du kjenner kjertelen som en litt ruflete opphøyd kul inni rumpa når du presser fingeren opp mot magen på gutten. Når du treffer denne kjertelen skal den masseres frem og tilbake, ganske sakte til å begynne med, men etterhvert kan dette gjøres raskere. Du kan etterhvert gni ganske "hardt":)

Tror du garantert vil merke på typen din når du finner g-punktet hans. Selv stønner jeg som en gal og får sterke kramper som tilslutt får kroppen min til å spenne seg i bue, helt ukontrollert når jeg får mitt g-punkt stimulert:) Kjæresten min sier at hun opplever mine orgasmer og den ekstastisk nytelsen, som sterkere enn hennes når hun stimulerer g-punk tmitt. Gutten kan på denne måten, også få multiorgasmer, noe som jeg nærmest vil si er den ultimate opplevelse for en gutt:) Det krever selvsagt endel trening og tolmodighet å oppnå multiorgasmer, men det handler om at gutten tør å nyte og slappe helt av, mens han får sin behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjenner kjertelen som en litt ruflete opphøyd kul inni rumpa når du presser fingeren opp mot magen på gutten. Når du treffer denne kjertelen skal den masseres frem og tilbake, ganske sakte til å begynne med, men etterhvert kan dette gjøres raskere. Du kan etterhvert gni ganske "hardt":)

Tror du garantert vil merke på typen din når du finner g-punktet hans. Selv stønner jeg som en gal og får sterke kramper som tilslutt får kroppen min til å spenne seg i bue, helt ukontrollert når jeg får mitt g-punkt stimulert:) Kjæresten min sier at hun opplever mine orgasmer og den ekstastisk nytelsen, som sterkere enn hennes når hun stimulerer g-punk tmitt. Gutten kan på denne måten, også få multiorgasmer, noe som jeg nærmest vil si er den ultimate opplevelse for en gutt:) Det krever selvsagt endel trening og tolmodighet å oppnå multiorgasmer, men det handler om at gutten tør å nyte og slappe helt av, mens han får sin behandling.

Tusen takk for hjelp igjen, kan ikke vente til han kommer på besøk nå! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på nettet for å finne en anatomisk tegning som viser hvor prostata ligger. Det vil hjelpe.

Inn og opp for å si det enkelt. Let litt, få han til å si fra når det blir ekstra godt. Selv treffer jeg mitt eget punkt både med finger og leker. Når jeg ttreffer riktig lekker det av pikken ;)

Deilig å få oralsex mens det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Max_*

Njaaa......ikke overbevist om at dette er noen suksess på alle menn..

For det første er det mange menn som ikke liker å bli fingra i rumpa, da de føler seg homsete.

For det andre kan det gjøre vondt, eller ihvertfall være ubehagelig.

Mitt tips er å stimulere på utsiden, dvs. i åpningen. Hvis du får tillatelse.

Husk å spørre om det er greit. Halvparten vil si NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er noen suksess, så er det psykisk. Fysisk er det jo faktisk ikke noe å diskutere. (Selv om det sikkert kan finnes unntak, akkurat som det finnes kvinner med ufølsom klitoris o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger mannens "G-punkt"? Har truffet en kar, og vi har suuper sex! Han kunne gjerne tenkt seg at jeg tar en finger opp i rumpa hans når jeg suger ham eller har sex, noe som jeg gledelig gjør. Har ikke gjort det så mangen ganger før, så bare lurer på hvor sånn ca g-punktet er...:) Glidemiddel er jo en selvfølge ;)

Her er en artikkel om prostata. Det er visst prostataen som er G-punktet. Det er en tegning også.

wikipedia.org/wiki/Male_G-spot#Male_sexual_response

Husk å kjøpe engangshansker. :P

Og fortell oss hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Hehehe, den er notert ;) Men på hvilken "side" ligger gpunktet på da? Hvis jeg da sitter foran ham, skal jeg bevege fingeren opp mot magen, eller andre veien? Og nei, jeg skal ikke grave langt oppi ;)

Ikke hør på de som sier bare rundt anus. Det er bare tull!

Du skal trykke mot magen. Du MÅ et stykke opp. Bruk glidemiddel (et must).

Hold på i 5-8 minutter. Prostata blir stor av seg selv når den blir stimulert. Du kjenner den ofte. Ikke noe vits å forsøke om du ikke holder på til den blir stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...