Gjest Hjernesvinn Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Det lurer jeg på. For selv de månedene hvor jeg ikke har monsterpms og er så deprimert at jeg begynner å grine rett ut av lufta, er feit som en gris, oppblåst, sukkerhol og kvisete. Så blir jeg rett og slett dummere uka før mens! Jeg greier ikke å løse enkle oppgaver som kryssord, sliter med trafikkreglene, hører faen meg dårligere (!) og presterer 50% dårligere på trening! Skulle jeg hatt oppkjøring eller eksamen så hadde jeg garantert strøket! Jeg roter med ting som ellers går helt på skinner, sliter med å parkere bilen rett..*flau* Glemmer ting hele tida og er så indelig på bærtur at jeg blir redd jeg har fått alzheimer! Si at det ikke er bare meg..
Gjest MooCow Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det har jeg ikke tenkt over, men jeg skal huske paa det neste gang! Etter at jeg begynte aa ta nattlysolje har ting generelt sett blitt meget bedre. Pms no more!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Jeg blir ikke dummere, men mer distré, vimsete, slepphendt og glemsk. Dette skjer sånn en dag eller to før jeg får mensen og varer til mensen kommer - da blir jeg superintelligent og får med meg alt... Det har slått meg tidligere at jeg burde kunne legge det opp sånn at jeg legger alle eksamener og jobbintervjuer til en annen tid i måneden... I tillegg får jeg disse plagene når jeg får mensen: Dårlig ånde, dårlig kroppslukt, flatt/fett hår, dårlig/gusten hud med kviser og nupper, dårlig selvtillit... Etter noen dager snur det tvert om og jeg blir morsom og skarp. Dette lærte jeg om som ca. 20-åring, da jeg klagde til en eldre kollega at jeg var så slepphendt, og hun spurte om jeg skulle ha mens... Så dette er kjent blant kjerringer, tydeligvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå