Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #21 Skrevet 8. august 2003 *løper og henter chips og mer rødvin* (skal trene på søndag, så jeg kan vel ha god samvittighet?) Absolutt. Ingen tvil!
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #23 Skrevet 8. august 2003 Musikk ja... *Setter på en cd, slik at behagelig party-musikk strømmer ut over høytalerene*
Theolina Skrevet 8. august 2003 #24 Skrevet 8. august 2003 Alle mulige.. Må ha litt musikk til alle anledninger.. Akkurat nå vil jeg ha noe som er litt "fart i", men ikke for voldsomt.. Synes det er så vanskelig å finne.
Gjest celine Skrevet 8. august 2003 #25 Skrevet 8. august 2003 Satte akkurat på "Get the party started" med Pink til deg, tittipus.. :D
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #26 Skrevet 8. august 2003 *Vandrer ubekymra mot basenget, snubler, og tar et stoooooort mageplask* *Splæsj*
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #27 Skrevet 8. august 2003 Hm. :tenker: Hvis du liker liste-pop, så har jeg selv lastet ned Aguileras "Fighter". Neida, ikke kvalitet kanskje, men funker som øremat. Hva med Lenny Kravitz? Nei... :-? Jeg har så spesiell smak, at du sannsynligvis forbinder "bra musikk" med alt annet enn hva jeg gjør. (Aguilera var motstykket av hva jeg ellers ville foreslått, nemlig...)
Theolina Skrevet 8. august 2003 #28 Skrevet 8. august 2003 Men jeg har ikke smak, det er mitt problem, dvs jeg liker alt.. Alt til sin tid, som jeg pleier å si. Si hva du egentlig ville foreslått da.. Noe du faktisk liker, som ikke er for tregt..
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #29 Skrevet 8. august 2003 Oi, hjelp! Blir bortført av mannen, bort fra snikk-snakk hagen og inn i senga! Kos dere, og husk å slukke lysene før dere går! God natt
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #31 Skrevet 8. august 2003 *Serverer en pærebrus til bippbipp med den fine avataren før jeg stikker til køys*
Theolina Skrevet 8. august 2003 #32 Skrevet 8. august 2003 Skål. *rekker over en neve potetgull til de som ikke har*
Gjest celine Skrevet 9. august 2003 #33 Skrevet 9. august 2003 Oj... :o fikk øye på klokka og så hvor sent det er blitt. Skal opp om fire timer... Dette var hyggelig, men jeg bør vel ta kvelden. *gir alle sammen nattakos* Kos dere videre :D Celine
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #34 Skrevet 9. august 2003 Tjah.. Er litt i tregt mood om dagen, så hører mye rolig musikk... Men... Dirty Oppland: Vi liker deg ikke (huff, men jeg synes den er moro) Klovner i Kamp: Damer Morcheeba: Good girl down 4 non blondes - What's up Sugababes: Freak Like Me Justin Timberlake (ikke lengre blond boyband-guttevalp!) Red Hot Chili Peppers: Otherside Klovner i Kamp - generelt... Joan Osborne & Melissa Etheridge: Bring Me Some Water Kravitz: Again Sunshine: He Say Roots: What You Want Our Lady Peace: generelt Muse! Jimi Hendrix... Forskjellig acid jazz... Madonna. Bob Marley. Nei, dette ble alt annet enn du skulle ha. Spør meg en gang du vil ha rolig, vakker musikk! :smile:
bippbipp Skrevet 9. august 2003 #35 Skrevet 9. august 2003 *Serverer en pærebrus til bippbipp med den fine avataren før jeg stikker til køys* 1000 takk, den var kjempegod...nå har vi det bra hva...kanskje et bad snart..
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #36 Skrevet 9. august 2003 kanskje et bad snart.. Skal bade i morgen jeg! Hva skal dere i helga?
bippbipp Skrevet 9. august 2003 #37 Skrevet 9. august 2003 Tenkte jeg skulle ta med meg sønnen min(han er 12 år) og bade både i morgen og på søndag... gleder meg...flere som skal bade???...Og hvor liker du/dere best å dra?
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #38 Skrevet 9. august 2003 Når jeg er i Oslo, har jeg vært litt på Huk... Når jeg er hjemme: mitt eget lille tjern Du/dere, da?
bippbipp Skrevet 9. august 2003 #39 Skrevet 9. august 2003 Mulig vi drar på Langøyene eller på Steinbruvann...en av delene..
Theolina Skrevet 9. august 2003 #40 Skrevet 9. august 2003 Takk for hjelpen caramel. Det kom akkurat hjem en alkoholisert alkoholiker her.. Ikke lite drita heller.. Sitter naken på dass og spyr.. Så jeg får nok ta meg av han.. Helvetes mannfolk. Har mista nøkkelen sin også.. Fy faen i helvete at det går an å ikke drikke med måte da???? Oki. Natta alle sammen. Lusker fra festen jeg, med røyk ut av øra..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå