Fakse Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 *Tenner lanterner i den fløyelsmyke augustnatta, og setter frem pærebrus på bordene langs basengkanten* Noen flere som er våkne, og klare for å være litt sosiale?
Theolina Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Drikker rødvin jeg. Teller det? Hjemme alene, for typen er på byn!
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2003 Rødvin får holde, ellers blir jeg visst alene her ser det ut til Velkommen skal du være! Hvorfor er du ikke på byen sammen med han?
Theolina Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Visste ikke at han skulle ut jeg.. Trodde han bare skulle besøke en kompis og komme tidlig hjem. Dessuten jobba jeg til kl 21 i kveld, og skal på jobb kl 11 i morgen tidlig..
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2003 Deilig å ha huset for seg selv også da Ingen flere som vil være med på en liten festlig sammenkomst ved basengkanten? Ser jo at dere snikleser... Kom og få litt pærebrus da
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #6 Skrevet 8. august 2003 Hopper innom Så du er hekta natterangler du også Ragnhild..? Jeg skal opp tidlig i morgen, men bare for å komme meg til stranda, så er ikke så nøye... :blunke:
Gjest celine Skrevet 8. august 2003 #7 Skrevet 8. august 2003 Joda, kommer gjerne og drikker pærebrus ved bassenget ikveld, jeg :D Hvis jeg får lov, da...
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2003 Hei Caramel, koselig å se deg her i natt igjen Jeg skal også opp tidlig. Skal hente den nye leieboeren på flyplassen. Spennende!
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2003 Glemmer nesten å være høflig jo.. *Serverer nyåpnet pærebrus til Celine og Caramel*
Theolina Skrevet 8. august 2003 #10 Skrevet 8. august 2003 Når skal du stå opp da ragnhild? Jeg må stå opp senest halv 10.. Men gidder ikke å legge meg når jeg er alene hjemme. Sånn er jeg alltid. Det er alltid typen som maser om å legge seg, og da må jeg også.. Men han kommer tidligst halv 4.. Han ringte nettopp og var ikke akkurat edru. Blir så bekymret jeg..
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #11 Skrevet 8. august 2003 Ny leieboer! Det er sikkert litt spennende... Jeg er "leieboeren" her i huset, og sikkert ikke bare-bare å få "hva som helst" inn i huset sitt. :skåler i pærebrus med Ragnhild, celine og tittipus:
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2003 Er da vel ingenting å være bekymra for? Han er voksen, og kan sikkert ta vare på seg selv på tross av en øl eller fem Hun jeg skal hente på flyplassen lander klokka 09:50, og jeg bør heldst se litt våken og opplagt ut da... hjelpe meg
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #13 Skrevet 8. august 2003 Hva er du bekymra for da, tittipus..? :smile:
Theolina Skrevet 8. august 2003 #14 Skrevet 8. august 2003 Joda. Han er voksen(23), men kan ikke drikke.. Hadde visst drukket en flaske rødvin og noe sprit.. jaja.. drikker jo jeg også! Skål, caramel, Ragnhild og celine!
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2003 *Skåler i pærebrus med alle som vil*
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #16 Skrevet 8. august 2003 Hehe, Ragnhild - "våken og opplagt"... :blunke: Jeg stilte på jobb i dag, med E.T.-hår (har langt, litt "stort" hår), kina-øyne, og striper på kinnet etter puta. Presentabel, hæh?
Gjest celine Skrevet 8. august 2003 #17 Skrevet 8. august 2003 Skål til alle! Mmm... deilig med pærebrus... Skåler på ny og denne gangen for verten og hennes strålende påfunn :smilejenta:
Theolina Skrevet 8. august 2003 #18 Skrevet 8. august 2003 Skåler på ny og denne gangen for verten og hennes strålende påfunn :smilejenta: Enig! Skal det "feires" så skal det feires.. *løper og henter chips og mer rødvin* (skal trene på søndag, så jeg kan vel ha god samvittighet?)
Fakse Skrevet 8. august 2003 Forfatter #19 Skrevet 8. august 2003 Skål til alle! Mmm... deilig med pærebrus... Skåler på ny og denne gangen for verten og hennes strålende påfunn :smilejenta: Takk, takk! Hyggelig Glad dere kunne komme!
Theolina Skrevet 8. august 2003 #20 Skrevet 8. august 2003 Er det forresten noen av dere andre natteranglere som har tips til musikk jeg kan laste ned fra nettet? Vil ha noe gøy/ny musikk.. Er så lei alt det gamle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå