jenten Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hei.. Jeg har gått på p-piller i et halvt år nå ca, jeg har brukt lioette28 som jeg fikk masse bivirkninger av.. og nå går jeg på mercilon 28, dette har funket ok, noen huørsvigniger av og til, men denne hjelper ikke mot mens smerter for meg i det hele tatt. :/ Har noen noe forslag til et annet merke jeg kan prøve ? jeg har hørt yasmin, er dette bra ? og cerazette, hvordan funker den ? Jeg er liksom ute etter noe som beskytter bra mot gradivitet og mens smerter Veldig fint om noen vil svare meg litt på dette Takk !
Gjest Blubberella Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Jeg bruker Yasmine og synes den funker utmerket. Fikk en del bivirkninger den første mnd jeg gikk på dem (nedstemthet bl.a.), men har etter dette ikke hatt noen plagsomme bivirkninger (har bittelitt nedsatt sexlyst i forhold til før, men ikke mer enn at jeg har lyst nok). Eneste "bivirkninger" som ikke gikk over etter første måned, var at jeg fikk mindre håvekst på kroppen, mindre mensblødninger, gikk litt ned i vekt, fikk litt større pupper og ikke minst: jeg ble helt kvitt PMS! Rene himmelen Men selv om Yasmine fungerer utmerket på meg, er det jo ikke garantert at de funker for deg. Du må bare prøve deg frem.
Gjest wahaj Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Jeg brukte selv P-ring, som er veldig bra. (Iogmed at jeg var litt glemsk med pilla). Jeg fikk ingen bivirkninger annet ett litt småblødninger den første mnd. Men fikk kun 2-3 dagers mensen (tidligere opp til en uke). Og ikke mens smerter i det hele tatt. Så etter graviditeten skal jeg nok begynne på P-ring igjen. Burde lese litt om det, det er kjempe bra. Gir mindre hormoner også. Eneste (som skjedde med min venninne) er at det ikke passer for alle, at noen kjenner den. Men det er vel 1 av 100. Så skader ikke :-)
Gjest womenwomen Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Hei.. Jeg har gått på p-piller i et halvt år nå ca, jeg har brukt lioette28 som jeg fikk masse bivirkninger av.. og nå går jeg på mercilon 28, dette har funket ok, noen huørsvigniger av og til, men denne hjelper ikke mot mens smerter for meg i det hele tatt. :/ Har noen noe forslag til et annet merke jeg kan prøve ? jeg har hørt yasmin, er dette bra ? og cerazette, hvordan funker den ? Jeg er liksom ute etter noe som beskytter bra mot gradivitet og mens smerter Veldig fint om noen vil svare meg litt på dette Takk ! Hvis p-piller var så sikre som det påstås at de er - hvorfor er det så mange 1000 aborter i Norge da ? Tviler sterkt på at alle har glemt å bruke prevensjon av disse . Og p-piller er vel desverre det mest brukte prevensjonsmidlet fortsatt ...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Hvis p-piller var så sikre som det påstås at de er - hvorfor er det så mange 1000 aborter i Norge da ? Tviler sterkt på at alle har glemt å bruke prevensjon av disse . Og p-piller er vel desverre det mest brukte prevensjonsmidlet fortsatt ...Du tuller? Aner du hvor lett det er å glemme en pille? Når jeg tenker meg om er du tross alt ww, så sjansen er vel liten for at du er sarkastisk i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå