Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Ønsker bare å lage en samletråd der folk kan si om de var/er fornøyd med å gå på cerazette p-piller eller ikke Og hva som evt er dårlig med de. Vet hva som kan være bivirkninger etc, men hadde vært interressant å høre erfaringene Finnes mange tråder om p-piller, vet det.. Men der er det somregel ang. alle typer p-piller. Lyst til å snevre det inn litt - til bare vi som går på cerazette
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Det er en laaang tråd om dette, let et par sider bakover i dette forumet. Litt delte erfaringer ser det ut som!
Gjest ts Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 ok.... bare om cerazette altså?? finner den ikke jeg.. hva heter tråden?
Avalon Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 ok.... bare om cerazette altså?? finner den ikke jeg.. hva heter tråden? tråden heter "Cerazette..igjen..", det er den største tråden om cerazette tror jeg. Det skal være en annen også. Der står det om erfaringer og oppdateringer på hvordan folk reagerer på pillen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå