Gå til innhold

problemer med å dra i begravelse

Gjest Gjest_kari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kari_*

Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette innlegget, men prøver her.

Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Samboeren min har mistet bestefaren sin og nå blir det begravelse..

Jeg har selv mistet moren å bestefaren min for noen år tilbake å begravelse har vell blitt en stor frykt etter det. Sliter fortsatt veldig med at jeg mistet de to.

Har vært i en bagravelse etter det å da hadde jeg virkelig problemer, jeg kjenner frykten å angsten kommer tilbake for fullt.

Jeg har snakket med samboeren min om dette og han synes jeg skal bli hjemme, foreldrene hans syntes også det var greit å skjønte problemet.

Men er det egentlig riktig av meg å bli hjemme? Jeg er veldig redd for at familien hans ellers skal synes jeg ikke bryr meg eller at jeg ikke har noe respekt for dem eller for avdøde. For det har jeg virkelig, jeg vet hvor vondt det er å hva de går igjennom.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, dere får vell ikke akkurat hjulpet meg så mye med det her.

Men kanskje noen her inne har vært i samme situasjon eller har noen råd å gi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du er der for samboeren din synes jeg det er helt greit å ikke dra i begravelsen. Du har dine grunner, og det har ingen andre noe med, og så lenge det er greit for samboeren din, og han forstår hvorfor du ikke vil dra, så er det vel ikke noe problem...? Må han reise og overnatte, så kan du kanskje være med til stedet, bare ikke i begravelsen, eller kanskje du kan være med på minglingen etterpå, om det skal være noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kari_*

Problemet er vell at jeg er redd for å få det slengt tilbake siden, av de i resten av familien hans..

Ei venninne mener jeg skal tenke på meg selv å gjøre det jeg selv føler for, å så lenge det er greit for familien hans å de forstår så mener hun jeg ikke skal bekymre meg for resten av dem.

Det skal være samling etterpå med litt kaffe å slik, men drar jeg dit uten å delta i begravelsen blir jeg nok beskyldt for å komme dit bare for å få mat, uansett om jeg hadde spist noe eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...