Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Det har seg altså slik at jeg skal på min første "hypnosetime" denne uka i ett forsøk på å bli kvitt en fobi. Jeg er litt skeptisk og litt spent og litt redd. Er det noen her som har prøvd noe liknende? Og funka det? Hva ble du behandlet for i såfall? Vet det kan funke for noen og ikke for andre, men trenger altså noen "suksesshistorier" eller noen som kan forklare hva som skjer der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå