Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan er egentlig kulene når det er brystkreft og lymfekreft? Har søkt endel på nettet, men har ikke funnet det ut enda. Er kulene løse liksom, eller henger de fast i vevet? er det vonde eller ømme, eller ikke?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Gå til lege hvis du kjenner noe du ikke skjønner hva er! Kulene vil kunne kjennes forskjellige ut ved ulike typer lymfekreft, og er det brystkreft vet jeg ikke. Godartete kuler er ofte(re) løse i vevet, men tror ikke man skal diagnostisere seg selv på det der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå