Gjest Reveal ii Skrevet 31. august 2009 #1 Del Skrevet 31. august 2009 Hva kan være feil med en bil hvor det napper i rattet og hvis rattet slippes så skjener bilen mot høyre... (det er ikke dårlig luft- sjekket i sta) Urg. Vil ikke ut med en haug penger nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 31. august 2009 #2 Del Skrevet 31. august 2009 Hjullager? Drivknuter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_zero_* Skrevet 31. august 2009 #3 Del Skrevet 31. august 2009 skjev forstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bildilla Skrevet 31. august 2009 #4 Del Skrevet 31. august 2009 Tror nok jeg ville hatt bilen på en forhjulskontroll, hadde samme problem med min. sjekk på dekket som vender inn mot motoren, er de slitte der så er det nok noe med forhjulsinnstilinga, hvis ikke så ville jeg kanskje hatt en en tur på verksted? Forhjulskontroll koster +/- 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 En liten oppdatering: Etter hjulskift (slitte dekk (alle) som måtte byttes pga EUkontroll) forsvant både napping og skjening:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå