Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Hvordan legger man til et blogginnlegg til en av dagbladets artikler? Jeg har forsøkt å legge til bloggen min under en artikkel som er relevant i forhold til blogginnlegget, men får det ikke til. Dette gjorde jeg: kopierte adressen til bloggposten, trykket på ikonet for twingly under artikkelen (der lå det allerede et par bloggposter), limte inn adressen der hvor det står ping your blog, og vips! ingenting skjer. Jeg føler det mangler et ledd her, men forstår ikke hvor jeg skal lete for å finne ut av det. Noen som vet?
Hanselot Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 Hvordan legger man til et blogginnlegg til en av dagbladets artikler? Jeg har forsøkt å legge til bloggen min under en artikkel som er relevant i forhold til blogginnlegget, men får det ikke til. Dette gjorde jeg: kopierte adressen til bloggposten, trykket på ikonet for twingly under artikkelen (der lå det allerede et par bloggposter), limte inn adressen der hvor det står ping your blog, og vips! ingenting skjer. Jeg føler det mangler et ledd her, men forstår ikke hvor jeg skal lete for å finne ut av det. Noen som vet? Jeg bruker wordpress, og det eneste jeg gjorde var å legge inn en link til artikkelen i bloggposten min. Det var ikke planlagt en gang, men jeg skjønte det var noe i gjære da det kom inn kommentarer fra folk jeg ikke kjenner.
Gjest ts Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hmm, det holder ikke med blogspot, tror jeg. Uansett har det ikke skjedd hos meg. Er det noe med automatisk eller manuell ettellerannet? Takk for svar, uansett, Hanselot. Men jeg trenger mer.
Gjest ts Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har funnet ut at det skal gå automatisk, men det funker ikke for meg. Noe galt med rss-feeden. Hvordan skal jeg finne ut av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå